اپراتور کانادایی مجبور به ارائه ۵ روز خدمات رایگان به مشتریان شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

اپراتور کانادایی مجبور به ارائه ۵ روز خدمات رایگان به مشتریان شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از رویترز، اپراتور راجرز معادل پنج روز اعتبار رایگان به مشتریان خود اختصاص خواهد داد.

راجرز از سوی دولت، مشتریان و سیاستمداران کانادا به دلیل اختلال شدید جمعه گذشته که ۱۹ ساعت به طول انجامید، تحت فشار قرار گرفته است. روز سه‌شنبه، رگولاتوری کانادا به راجرز دستور داد تا ظرف ده روز به سوالات آن در مورد قطعی شبکه که میلیون‌ها کانادایی را تحت تأثیر قرار داد، پاسخ دهد.

راجرز در اواخر روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما می‌دانیم که باید اعتماد آن‌ها را به دست آوریم، و در اولین گام، به مشتریان خود معادل پنج روز اعتبار برای استفاده از خدمات اختصاص می‌دهیم.»

راجرز حدود ۱۰ میلیون مشترک بی سیم و ۲.۲۵ میلیون مشترک اینترنت دارد و باید به دلیل قطع برق بین ۶۵ میلیون تا ۷۵ میلیون دلار کانادا خسارت به مشتریان خود در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بپردازد که این رقم در قالب تخصیص اعتبار پرداخت می‌شود. درآمد خالص راجرز در سال ۲۰۲۱ برابر با ۱.۵۶ میلیارد دلار کانادا بوده است.

کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد راجرز باید گزارش دقیقی در مورد چرایی و چگونگی این قطعی و اقداماتی که این شرکت برای جلوگیری از خاموشی‌های آینده انجام می‌دهد ارائه دهد.

این کمیسیون بیش از ۵۰ سوال مهم در رابطه با قطع برق از راجرز پرسیده و شرکت تا ۲۲ ژوئیه فرصت دارد پاسخ‌های خود را ارائه دهد و پس از آن تصمیم گرفته خواهد شد تا چه اقدامات اضافی باید انجام شود.

بر اساس بیانیه کمیسیون مذکور «رویدادهایی به این بزرگی که بخش‌هایی از اقتصاد کانادا را فلج کرده و امنیت کانادایی‌ها را به خطر می‌اندازد، کاملاً غیرقابل قبول است.»

انتهای پیام / ت 11



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید