بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری

Table of Contents

پیشنهاد روز

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری

 این افراد نمی‌توانند بعد از رسیدن به تهران، بخشی از زمانشان را برای انتخاب هتل و پیدا کردن محل اقامت صرف کنند. بنابراین بهتر است این کار را پیش از عازم شدن انجام بدهند تا بعد از رسیدن دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

نزدیک بودن هتل به محل قرارهای کاری، کیفیت خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد و تمیز بودن اتاق‌ها مهم‌ترین عواملی است که باید در انتخاب هتل تهران به آن توجه داشت. در این مقاله لیستی از بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری را ارائه می‌دهیم.

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ یکی از هتل‌های لوکس تهران است که تاکنون از بسیاری از سفیران و مقامات سیاسی که برای نشست و دیدار با مقامات ایرانی به ایران آمده‌اند، پذیرایی کرده است. این هتل امکانات و فضاهای گوناگونی را برای برگزاری جلسات رسمی فراهم کرده است. بنابراین مسافران با انجام هماهنگی‌های لازم می‌توانند جلساتشان را در سالن همایش یا کنفرانس هتل یا رستوران‌های آن برگزار کنند.

هتل بزرگ فضای آرامی دارد و اقامت در اتاق‌های لوکس آن برای افرادی مناسب است که دوست دارند بعد از یک روز پرکار، به بهترین شکل استراحت کنند تا نیروی مورد نیاز برای فعالیت‌های روز بعد را به دست آورند. هتل بزرگ تهران در خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان مطهری، پلاک ۳۹۱ واقع شده است.

هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران از دیگر هتل‌های لوکس تهران است که هم برای برگزاری جلسات و همایش‌ها و هم برای اقامت‌های کوتاه مدت کاربرد دارد. در این هتل تمام خدمات مورد انتظار مشتریان به آن‌ها ارائه می‌شود. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که از همان زمان‌ها به عنوان یک هتل مجلل و پنج ستاره شناخته میشده.

هتل آزادی در تقاطع بزرگراه‌های چمران و یادگار امام واقع شده است.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس لوکس‌ترین انتخابی است که مسافران می‌توانند برای اقامت در تهران داشته باشند. این هتل از همه جهات بدون نقص عمل کرده است و تجربه بی‌نظیری برای مسافران ایجاد می‌کند. دعوت کردن مهمانان به این هتل به آن‌ها نشان می‌دهد چقدر به کیفیت برگزاری جلسات اهمیت داده شده. پرسنل اسپیناس پالاس خدمات مورد نیاز برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات به بهترین شیوه ممکن را ارائه می‌دهند.

این هتل در سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود و خیابان عابدی واقع شده است.

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری

 هتل بزرگ تهران

کیفیت خدمات هتل بزرگ به اندازه‌ای است که با استقبال مسافران مواجه شد؛ به همین دلیل مسئولان هتل تصمیم گرفتند شعبه دوم آن را نیز راه‌اندازی کنند. خدمات این شعبه هم به اندازه هتل بزرگ ۱ تهران باکیفیت است. هتل بزرگ ۲ در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و ساختمان نوساز آن باعث شده نسبت به شعبه اول لوکس‌تر باشد.

رستوران، اتاق کنفرانس و لابی هتل قسمت‌های مناسب برای برگزاری جلسات کاری هستند. اتاق‌های هتل هم محیط و دکوراسیونی آرامش‌بخش دارند. شعبه دوم هتل بزرگ در مرکز تهران و در خیابان نجات‌الهی قرار گرفته و به نقاط مختلف شهر دسترسی مطلوبی دارد. برای دسترسی به هتل، از خیابان نجات‌الهی به خیابان سپند شرقی بروید. هتل ساختمان شماره ۲۸ در سپند شرقی است.

هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ قبلا با نام هتل میامی شناخته می‌شد. این هتل هم برای افرادی که با اهداف کاری به تهران می‌روند و تمایل دارند جلساتشان را در محیط هتل برگزار کنند، مناسب است. هتل سیمرغ اتاق جلسات و سالن کنفرانس دارد؛ همچنین رستوران هتل برای برگزاری جلسات نیمه‌رسمی مناسب است.

هتل سیمرغ در خیابان ولیعصر، نزدیکی پارک ساعی و نبش کوچه دلبسته واقع شده است. اگر مسافران دوست داشته باشند بعد از پایان روز کاری خود پیاده‌روی کنند، طی چند دقیقه به بوستان زیبای ساعی می‌رسند.

هتل پرشین پلازا تهران

بسیاری از ساختمان‌های اداری و تجاری تهران در منطقه ۷ قرار گرفته‌اند و هتل پرشین پلازا هم در همین منطقه قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد این هتل را به عنوان بهترین اقامتگاه برای سفرهای کاری می‌شناسند.

هتل پرشین پلازا برای مسافرانی که به دنبال یک اقامتگاه لوکس هستند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل بالاترین کیفیت را دارند و گارسون‌ها هم خدمات مورد نیاز مسافران را به آن‌ها ارائه می‌دهند. علاوه بر آن، در هتل پرشین پلازا، سالن کنفرانس، رستوران‌ها و اتاق جلسات لوکسی قرار دارد و با پذیرایی از مهمانان در این فضاها می‌توان وجهه تجاری و حرفه‌ای خود را به مخاطبان نشان داد.

هتل پرشین پلازا در منطقه عباس آباد قرار دارد. برای دسترسی به این هتل باید از خیابان سهروردی شمالی به چهارراه کیهان برسید. سپس وارد خیابان میرزای زینالی شرقی شوید. عمارت پرشین پلازا در پلاک ۴۲ قرار دارد.

هتل لاله تهران

لاله یک هتل بین‌المللی و لوکس است و بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از مهمانان خارجی خود پذیرایی کنند. این هتل در مرکز شهر و در منطقه ۶ تهران قرار دارد و از سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از بهترین هتل‌های تهران شناخته می‌شده. اتاق‌ها و فضای لوکس هتل و ویوی زیبا به بوستان لاله از مزیت‌هایی است که اقامت در این هتل دارد.

هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی، نبش حجاب قرار دارد.

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری

هتل ویستریا تهران

ویستریا از دیگر هتل‌های ۵ ستاره تهران است که به نقاط مختلف شهر دسترسی دارد. پرسنل این هتل به صورت حرفه‌ای آموزش دیده‌اند و حتی به زبان‌های خارجی هم مسلط هستند. این هتل امکانات کافی برای برگزاری جلسات رسمی و نیمه‌رسمی را دارد. اتاق‌های آرام و امکانات بالای هتل از دیگر مزیت‌های اقامت در آن است.

هتل ویستریا در تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمد زمانی قرار دارد و ساختمان شماره ۱ است.

 هتل هما تهران

اعتبار گروه هتل‌های هما به اندازه‌ای زیاد است که بسیاری از افراد بدون اینکه چیزی درباره هتل همای تهران بخوانند، برای رزرو آن اقدام می‌کنند. هتل هما برای افرادی که به هتل‌های دارای فضای باز و باغ علاقه دارند، مناسب است. این هتل ۵ ستاره خدمات بی‌نظیری مثل سالن ماساژ، رستوران غذاهای ایرانی و خارجی با بهترین سرآشپزها، اتاق لوکس جلسات، سالن کنفرانس، استخر و جکوزی و اتاق‌های مدرن را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل هما هم برای دسترسی به نقاط مختلف مناسب است. این هتل در میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱ قرار دارد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال در گذشته یکی از شعبه‌های هتل هیلتون بوده است و هنوز هم به همان اندازه کیفیت دارد. این هتل علاوه بر نقاط مختلف شهر، به بهترین تفریحگاه‌ها و دیدنی‌های تهران هم دسترسی دارد. هتل پارسیان استقلال بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل چهارراه پارک وی (تقاطع ولیعصر و اتوبان چمران) واقع شده است.

رزرو هتل تهران برای سفر کاری

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، برای اینکه برنامه‌های سفر به هم نریزد، باید محل اقامت را از مدتی قبل رزرو کرد. رهی نو پلتفرم رزرواسیون آنلاین هتل‌هایی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم را راه‌اندازی کرده است. مسافران با استفاده از رهی نو می‌توانند انواع اتاق‌ها را در هتل‌هایی که پیش از این معرفی کردیم، رزرو کنند تا بتوانند در زمان مورد نظرشان در هتل اقامت داشته باشند. 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید