تصفیه آب صنعتی قیمت 

Table of Contents

پیشنهاد روز

تصفیه آب صنعتی قیمت 

با توجه به هزینه هایی که برای طراحی و پیاده سازی، نگهداری و تعمیر تصفیه آب صنعتی انجام می شود، قیمت تصفیه آب صنعتی در زمان خرید این سیستم ها اهمیت زیادی دارد. قیمت تصفیه آب صنعتی به پارامترهای زیادی بستگی دارد، که در ادامه مطلب با هم بررسی می کنیم.
به این دلیل که ساخت تصفیه آب نیمه صنعتی نیاز به آنالیز دقیق آب ورودی، طراحی با استفاده از نرم افزار و در نظر گرفتن شرایط و پارامترهای مختلف سیستم دارد، قیمت تصفیه آب صنعتی را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد. از طرف دیگر با نظر طراح سیستم و خریدار، از قطعات با برندهای مختلفی می توان در دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده کرد، که قیمت آنها نیز با هم تفاوت دارد.
خرید تصفیه آب صنعتی – آبین در آبین با مشاوره رایگان است، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید ابتدا با افراد کارشناس در این زمینه مشورت کنید، و سپس بر اساس مشاوره این افراد و نیازتان تصفیه آب صنعتی مناسب را انتخاب کنید.

چه عواملی بر قیمت تصفیه آب صنعتی تاثیر می گذارد؟

قیمت تصفیه آب صنعتی در اثر پارامترهای زیر متفاوت است: 

ظرفیت تصفیه آب صنعتی:

دستگاه های تصفیه آب صنعتی بر اساس نیاز و نوع کاربرد در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند. بدیهی است که ظرفیت های بالاتر نیاز به استفاده از تعداد بیش تر ممبران ها و پرشروسل ها، ابراز دقیق و دیگر ابزار می باشد؛ همین موضوع قیمت تصفیه آب صنعتی را افزایش می دهد.

آنالیز دقیق آب ورودی به دستگاه:

آنالیز دقیق آب ورودی شامل نوع و غلظت آلاینده های موجود در آب تعیین کننده نوع و تعداد قطعات سیستم تصفیه آب صنعتی است. بنابر این این پارامتر نیز بر قیمت تصفیه آب صنعتی تاثیر گذار است.
تعداد فیلترهای ممبران: بسته به ظرفیت دستگاه از یک یا چند ممبران 4 یا 8 اینچ تصفیه آب صنعتی در دستگاه استفاده می شود. مشخص است گه هر چه تعداد فیلتر ممبران استفاده شده در دستگاه بیش تر باشد، قیمت تصفیه آب صنعتی به تناسب افزایش پیدا می کند.

برند قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی:

علاوه بر فیلترهای تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب قطعات دیگری نیز دارد. برند قطعات یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تصفیه آب صنعتی است.
جنس شاسی: دستگاه تصفیه آب صنعتی دارای شاسی کربن استیل یا استنلس استیل می باشد. بسته به شرایط آب و هوایی مختلف جنس شاسی دستگاه را تعیین می کنند. جنس شاسی نیز از دیگر عواملی است، که بر قیمت تصفیه آب صنعتی تاثیر می گذارد.

اتوماسیون تصفیه آب صنعتی:

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تصفیه آب صنعتی اتوماسیون دستگاه و نوع آن می باشد. اتوماسیون باعث خودکار شدن بسیاری از عملکردهای سیستم می شود و نیاز به اپراتور را کاهش می دهد.

هدف تصفیه آب:

این که هدف از تصفیه آب چیست؟ نیز در قیمت تصفیه آب صنعتی موثر می باشد. هر چه به آب با خلوص بیش تری نیاز داشته باشید، باید از فیلترهای بیش تر و با دقت بالاتری در دستگاه استفاده شود، تا هدف مورد نظر را بتوان برآورده کرد. افزایش تعداد و دقت فیلترهای دستگاه باعث افزایش قیمت تصفیه آب صنعتی می شود.

جنس لوله کشی فشار بالا و فشار پائین:

معمولا در لوله کشی فشار بالا از لوله های استنلس استیل و در لوله کشی فشار پائین از لوله های upvc استفاده می شود. نوع و جنس لوله و اتصالات و هم چنین میزان تحمل فشار آنها می تواند بر قیمت تصفیه آب صنعتی تاثیر بگذارد. 
قیمت تصفیه آب صنعتی بسته به همه پارامترهای ذکر شده در بالا و برند و نوع قطعات می تواند تا 2.5 برابر قیمت پایه نیز افزایش داشته باشد. اما برای خرید دستگاه، دقت کنید که هر چه قیمت تصفیه آب صنعتی کمتر باشد، نشان دهنده کاهش کیفیت آن نیست و همین طور بالا بودن غیر اصولی و نامتعارف قیمت نیز نشان دهنده کیفیت بالای دستگاه نمی باشد.
آن چه به شما تضمین می دهد، که دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت و مرغوبی را نسبت به قیمت آن خریداری می کنید، اعتبار و سابقه کار شرکتی است، که قصد خرید تصفیه آب صنعتی از آن را دارید. این نکته را فراموش نکنید، که قیمت تصفیه آب صنعتی تنها و اولین ملاک شما برای انتخاب و خرید دستگاه نباشد.

ابتدا باید تجربه و دانش شرکت سازنده دستگاه، طراح و نیروی فنی و کارشناسان خبره مجموعه و نظر و مشاوره کارشناسان مربوطه را در نظر بگیرید. حال با کنار هم قرار دادن مجموع این پارامترها و قیمتی که هر شرکت برای ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت مشخص به شما ارائه می دهد، بهترین انتخاب را برای خرید تصفیه آب صنعتی داشته باشید.

بهترین قیمت تصفیه آب صنعتی در آبین

آبین - تصفیه اب صنعتی

سایت تصفیه آب صنعتی آبین با سال ها سابقه در زمینه طراحی، پیاده سازی، نصب، نگهداری و تعمیرات دستگاه های تصفیه آب صنعتی به دلیل کار کردن با معتبرترین وارد کنندگان و تامین کنندگان قطعات تصفیه آب صنعتی، تضمین کننده بهترین قیمت تصفیه آب صنعتی برای خریداران می باشد. استفاده از فرصت مشاوره رایگان با طراحان و کارشناسان تصفیه آب صنعتی آبین این امکان را به شما می دهد، که با خیال راحت و اطمینان از انتخاب دستگاه مناسب با توجه به نیازتان، خرید سریع و آسانی را تجربه کنید.
به دلیل وارداتی بودن قطعات دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نوسانات قیمت ارز و هم چنین نیاز به محاسبه و طراحی، قیمت تصفیه آب صنعتی را نمی توان به صورت دقیق تعیین کرد. اما معمولا دیده می شود که لیست قیمت تصفیه آب صنعتی به صورت محدوده قیمتی توسط شرکت های مختلف ارائه می شود. برای مشاهده محدوده قیمت تصفیه آب صنعتی آبین در ظرفیت های مختلف می توانید به وب سایت abin.ir و بخش تصفیه آب صنعتی RO مراجعه کنید.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید