طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه شد | توضیحات مهم معاون رئیس جمهور؛ شرط اجرا اعلام شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه شد | توضیحات مهم معاون رئیس جمهور؛ شرط اجرا اعلام شد

به گزارش جُستک آنلاین، میثم لطیفی با بیان اینکه چگونگی همسان سازی پرداختی ها به دولت پیشنهاد و نهایی شده است اضافه کرد: اجرای این پیشنهاد نیازمند تخصیص اعتبار لازم بوده که با توجه به قرار داشتن در میانه سال، بر اساس میزان درآمد دولت و ملاحظاتی که برای عموم مردم باید داشته باشیم، اجرایی می شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بر اساس نیاز دستگاه های اجرایی و بدون نیاز به تصویب قانون جدید، از ظرفیت نیروهایی با قراردادهای متنوع در دستگاه های اجرایی استفاده می شود.

لطیفی ادامه داد: هزینه های دولت به معنای افزایش بودجه عمومی کشور است که در صورت پیش بینی نکردن منابعی برای آن، موجب خلق پول و افزایش تورم می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان درصدد مدیریت امور با هدف انجام کار مردم و جلب رضایت آنها در کنار بهره ور شدن هزینه های دولت و خودداری از افزایش هزینه ها است.

«میثم لطیفی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان است. 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید