یک تیر و چند نشان با نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو

Table of Contents

پیشنهاد روز

یک تیر و چند نشان با نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو

محققان در سال‌های اخیر پیش‌بینی کرده‌اند ۷۸ درصد مشاغل تا سال ۲۰۲۰ به فناوری ابری مجهز می‌شوند و ما امروزه شاهد خیل عظیمی از این دست مشاغل هستیم. از این رو می‌توان گفت یک حسابدار کاربلد و زبده به دنبال افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مخاطبان خود است و احتمالا به خوبی از مزایای حسابداریِ آنلاین آگاه است.

به عنوان یک حسابدار یا صاحب یک کسب‌وکار که قصد خرید نرم‌افزار حسابداری ابری را دارید، احتمالا سؤالاتی در خصوص فضای ابری ذهنتان را درگیر کرده است. حدس می‌زنیم این سوالات عموما درباره امنیت اطلاعات، هزینه‌ نرم‌افزار حسابداری ابری آنلاین و از این قبیل باشد. درک می‌کنیم که تغییر در هر موضوعی (به ویژه آن‌هایی که شامل داده‌های مالی سازمان‌ها می‌شوند) می‌تواند کمی سخت باشد و تصمیم به انتقال از نسخه‌های آفلاین حسابداری به نرم‌افزار آنلاین حسابداری کمی دشوار به نظر برسد؛ از این رو تصمیم گرفتیم در این باره اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه با ما همراه شوید.

مزایای حسابداری ابری

چشم‌انداز حسابداری ابری مشمول موارد متعددی می‌شود که برای ارائه‌ تعدادی از کارکردهای حسابداری طراحی شده‌اند. نرم‌افزار فینتو یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین مبتنی بر فضای ابری است. کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از مرورگر وب، با هر وسیله‌ای که در دسترس دارند اعم از کامپیوتر، تبلت و گوشی تلفن همراه، به نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو دسترسی داشته باشند. به‌کارگیری حسابداری آنلاین مزایای قابل توجهی دارد. گفتنی است علاوه بر به‌روزرسانی خودکار، سرورها به طور فعال کنترل، پشتیبانی و ایمن‌سازی می‌شوند. این امر امنیت چشمگیری نسبت به کسب‌وکارهای کوچکی که به تنهایی این کار را انجام می‌دهند، ایجاد می‌کند.

در بازار نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین، شرکت‌های مختلفی محصولات خود را ارائه کرده‌اند، در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم این دسته از نرم‌افزارهای ابری اشاره می‌کنیم.

سبک کاری خودتان را بسازید

این دسته از نرم‌افزارها به شما این امکان را می‌دهد تا سبک کاری خود را طراحی و پیاده‌سازی کنید و از داده‌های سازمانتان در هر جا و هر زمان که لازم بود استفاده کنید. نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو به گونه‌ای طراحی و ارائه شده است که به راحتی در کامپیوتر، گوشی هوشمند و تبلت اجرا شود؛ از این رو در هر زمانی که بخواهید همه اطلاعات در دسترستان قرار دارد. این ویژگی برای مشاوران مالی بسیار کارآمد است تا بر پایه اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی خود را انجام دهند.

افزایش راندمان کاری

همگی ما زمان زیادی را در قطار، فرودگاه یا زمانی که منتظر فردی هستیم از دست می‌دهیم. زمان‌های پرتی که می‌توان به زمان طلایی تبدیل شود. نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین به شما این قابلیت را می‌دهد تا بدون فوت وقت با هر دستگاهی که در دسترس دارید امور مالی سازمانی خود را انجام دهید. مثلا فاکتور ارسال کنید، دیسکت مالیات و بیمه را تهیه کنید و به طور کلی گزارش‌های مالی را وارسی کنید.

ایجاد دسترسی و انجام کار گروهی

با تعیین دسترسی کاربران تعیین کنید که چه افرادی می‌توانند در انجام امور مالی با شما شریک شوند و برای هر یک سطوح دسترسی مختلفی تعیین کنید. این بدین معنی است که پیمانکاران و کارمندان می‌توانند بدون دسترسی به اطلاعات حساس، خرید و فروش خود را انجام دهند.

حذف کاغذ و آشتی با طبیعت 

نرم‌افزار حسابداری آنلاین به شما این امکان را می‌دهد با وارد کردن همه اطلاعات در فضای نامحدود ابری و اشتراک‌گذاری آن با افراد مرتبط، اسناد کاغذی را حذف کنید و به یکی از حامیان جدی محیط زیست بدل شوید.

یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها

حسابداری ابری فینتو به شما این امکان را می‌دهد تا با سایر نرم‌افزارهای مرتبط متصل شود. فرض کنید که آخر ماه است و باید حقوق پرسنل را پرداخت کنید. بی‌شک فرایند وارسی حضور و غیاب و بعد از آن محاسبه حقوق و دستمزد زمانبر است. از این رو فینتو این امکان را به شما می‌دهد به نرم‌افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو متصل شوید و بدون هزینه‌های سنگین از مزایای یکپارچگی بین نرم‌افزارها و سرویس‌ها استفاده کنید.

گزارش‌گیری در لحظه

با گزارش و داشبوردهای ساخته‌شده نرم‌افزار حسابداری ابری، به راحتی در بالاترین عملکرد تجاری و گردش پول قرار می‌گیرید. به کمک این قابلیت می‌توانید گزارش‌های مربوط به معاملات و مخاطبان را در پرونده‌ حسابداری آنلاین خود مدیریت کرده و به آنچه باعث پیشرفت کسب‌وکارتان می‌شود توجه ویژه‌ای کنید.

کاهش ریسک امنیتی

هنگامی که شما از نرم‌افزار حسابداری ابری استفاده می‌کنید، دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات خود بر اثر خطای انسانی، مشکلات سخت‌افزاری، ویروس‌ها، باج‌افزارها و… نیستید. جالب است بدانید از سوی دیگر امکان خرابکاری و حذف اطلاعات مالی شما حتی به صورت عمدی نیز وجود ندارد. 

نرم‌افزار حسابداری فینتو

مجموعه نرم‌افزار مالی و منابع انسانی فینتو از کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای یکپارچه ایرانی است که با ارائه خدمات ویژه‌ نیاز کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ را برطرف می‌کند. با ورود به سایت فینتو می‌توانید از ۱۵ روز مهلت تست رایگان استفاده کنید. 
 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید