اطلاعات تازه ازمشخصات فنی گوشی‌های سری آیفون ۱۴

Table of Contents

پیشنهاد روز

اطلاعات تازه ازمشخصات فنی گوشی‌های سری آیفون ۱۴

رم ۶ گیگابایتی برای آیفون ۱۴

پو در گذشته پیش‌بینی کرده بود که اپل برای مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند، اما حالا بر اساس اطلاعاتی که از زنجیره تامین قطعات بدست آورده، اپل برای این گوشی‌های هوشمند از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و این موضوع برای تمام مدل‌های این خانواده صادق خواهد بود.

white

آیفون 14

در حالی که در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ شاهد استفاده از ۶ گیگابایت رم هستیم، مدل‌های استاندارد و مینی ۴ گیگابایت رم دارند. بنابراین اپل رم مدل‌های پایه را ۲ گیگابایت افزایش می‌دهد.

میزان رم مدل‌های آیفون ۱۳ به شرح زیر است:

  • آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳: ۴ گیگابایت رم
  • آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس: ۶ گیگابایت رم

در نسل بعدی اما برای تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۴ با ۶ گیگابایت رم مواجه می‌شویم. پو همچنین مانند پیش‌بینی‌های تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو»، انتظار دارد مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شوند.

پو ادعا می‌کند که مدل‌های پایه آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت، در حالی که برای دو مدل دیگر با حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روبه‌رو می‌شویم. با توجه به اینکه پو نسبت به تحلیلگرانی مانند کو گزارش‌هایش کاملا دقیق نبوده‌اند، نمی‌توان به گزارش اخیرش بطور کامل اطمینان کرد.

طبق گزارش‌ها، اپل قیمت نسل بعدی آیفون را افزایش می‌دهد و با حفره کپسولی شکل درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بجای ناچ در مدل‌های پرو روبه‌رو می‌شویم. همچنین قطعات مربوط به سیستم فیس آیدی هم زیر نمایشگر قرار می‌گیرند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید