اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره قیمت هایما | قیمت هایما چه تغییری کرد؟

Table of Contents

پیشنهاد روز

اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره قیمت هایما | قیمت هایما چه تغییری کرد؟

به گزارش جُستک آنلاین به نقل از خودرو بانک، مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نگران شایعات و فضاسازی‌ها منفی باشند، گفت: تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است و در این مسیر تمام تلاش ها بر این است تا از هر گونه نارضایتی جلوگیری شود.

خطیبی با اشاره به ایجاد شبهه و جریان سازی منفی و شبکه‌های دلالان بازار خودرو تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند اما به منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قیمت‌گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، تصریح کرد: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.

در آخرین طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S۷ و S۵ در شهریور ۱۴۰۱ این دو خودرو به ترتیب با قیمت‌های ۸۴۳ و ۷۹۴ میلیون تومان به فروش رسیده است.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید