امضای تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران برای حمایت از فناوری‌های نوین و بومی 

Table of Contents

پیشنهاد روز

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران برای حمایت از فناوری‌های نوین و بومی 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران و انجمن کامپیوتر ایران عصر امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در حاشیه مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نهایی اختتامیه نخستین رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، در کافه آی تی همراه اول منعقد شد.

همکاری در زمینه هایی نظیر انجام پژوهش های بنیادین مرتبط و مشترک، برگزاری جلسات علمی تخصصی، برگزاری رویدادهای نوآورانه، برگزاری بوت کمپ های کسب و کاری و ریورس پیچ های مرتبط با نیازهای گروه همراه اول بخشی از موضوعات و زمینه های مندرج در این تفاهم نامه است.

به واسطه این تفاهم نامه، تبادل متخصصان و نخبگان حوزه تحول دیجیتال در راستای انجام همکاری های مشترک نیز انجام خواهد شد و انجمن کامپیوتر ایران نیز در راستای این همکاری، ارائه چالش های فناوری اپراتور اول تلفن همراه در کنفرانس سالانه این انجمن را لحاظ خواهد کرد.

نگاه مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به این تفاهم نامه، با توجه به رسالتش پیرامون تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم درباره سطح حمایتی از رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا سطح کار را در دوره های بعدی بالاتر ببریم و نگاه مان تنها از حمایت پایان نامه های دکتری برداشته و به سمت پایان نامه ها و پژوهش های کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز کشیده شود.

همکاری با انجمن کامپیوتر ایران سطح تعاملات را از یک دانشگاه به خصوص به تمامی دانشگاه های کشور ارتقا خواهد داد.

جعفر حبیبی، رئیس انجمن کامپیوتر ایران هم ضمن تقدیر از تلاش های همراه اول برای برگزاری این رویداد علمی و تخصصی برای نخستین بار در کشور، ابراز امیدواری کرد که سطح حمایت از پایان نامه های تخصصی به مقاطع دیگر نیز برسد.

گفتنی است، نخستین جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در خلال بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار شد که جوایز نقدی نفرات اول تا سوم که به ترتیب ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان بود، اهداء شد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید