این خانه های سازمانی تخلیه می شوند | دولت ۱۶۰۰ خانه سازمانی را فروخت

Table of Contents

پیشنهاد روز

این خانه های سازمانی تخلیه می شوند | دولت ۱۶۰۰ خانه سازمانی را فروخت

به گزارش جُستک آنلاین، علیرضا فخاری اظهار کرد: درباره برنامه تخلیه و فروش خانه‌های سازمانی اظهار کرد: این طرح شامل خانه‌هایی می‌شود که از سال‌های گذشته و برخی از آن‌ها حتی پیش از انقلاب در قالب طرح خانه‌های سازمانی با منابع دولتی ساخته شده است.

وی افزود: حدود ۶ هزار واحد از این خانه‌ها شناسایی شده و ۱۶۰۰ واحد نیز تاکنون به فروش رسیده است که سایر آن‌ها نیز باید حتما تخلیه و به استناد قانون فروخته شوند و وجوه حاصل از آن به خزانه دولت واریز خواهد شد.

فخاری یادآور شد: این طرح شامل خانه‌هایی که به عنوان اموال دستگاه‌های دولتی در اختیار و مالکیت این دستگاه‌ها برای استفاده پرسنل قرار دارد، نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مسئولیت اصلی شناسایی خانه‌های سازمانی در این طرح بر عهده وزارت اقتصاد است و سازمان ملی زمین و مسکن در مقام اجرا کمک می‌کند و البته خود دستگاه‌ها نیز باید نسبت به فروش این خانه‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هیچ قالبی برای نگهداری خانه‌های سازمانی در کشور وجود ندارد، افزود: با قاطعیت آن دسته از کسانی که خارج از قاعده قانونی واحدهای مسکونی را تحت عنوان خانه‌ سازمانی در اختیار گرفته‌اند، تخلیه خواهیم کرد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید