بازدید سرزده وزیر علوم از دانشگاه هنر

Table of Contents

پیشنهاد روز

بازدید سرزده وزیر علوم از دانشگاه هنر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری جُستک به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی وزارت علوم، دانشگاه هنر امروز سه‌شنبه ( ۲۲ شهریور ماه)، میزبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شد.در پی جلسات تشکیل شده بین وزیر علوم تحقیقات و فناوری با رئیس دانشگاه در هفته‌های گذشته و بیان مسایل دانشگاه هنر، صبح امروز در اقدامی کم سابقه زلفی‌گل به منظور بازدید از دانشگاه به صورت سرزده و به دور از تشریفات معمول، در دانشگاه حضور یافت.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم با حضور در جلسه هیئت اجرایی جذب و شنیدن بخشی از دغدغه‌های حوزه هنر از پیشنهادهای طرح شده در این جلسه استقبال و مقرر کرد که در آینده‌ای نزدیک با تشکیل جلسات تخصصی، موارد مذکور مورد بررسی قرار گیرد.

از جمله موارد مطرح شده رد این جلسه امتیازات تشویقی و اصلاحاتی در مورد آیین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های هنری به ویژه مربیان به دلیل ویژگی‌های خاص رشته‌های هنری بود.

رئیس دانشگاه هنر نیز ضمن قدردانی و سپاس از حضور وزیر علوم ابراز امیدواری کرد: در زیر سایه الطاف پروردگار و همت و تلاش مسئولین بی‌ادعایی همچون زلفی‌گل، گام‌های موثری در ارتقای دانش و هنر ایران اسلامی برداشته شود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید