با کتاب ۲۴ در سریع ترین زمان کتاب دلخواهتان را در دست خواهید داشت

Table of Contents

پیشنهاد روز

با کتاب ۲۴ در سریع ترین زمان کتاب دلخواهتان را در دست خواهید داشت

 به گزارش جُستک ،یکی از دغدغه های همیشگی مردم در خرید کتاب این بوده است که قیمتی که به آنها ارائه می شود دقیقا مطابق با قیمت پشت جلد کتاب و یا حتی کمتر از آن باشد و کتاب ۲۴ توانسته است با ایجاد یک بازارگاه اینترنتی کتاب درون زنجیره تامین خود بتواند کتاب را با بهترین قیمت برای مشتریان فراهم کند.

اگر بخواهیم به مورد دیگری در خرید اینترنتی کتاب اشاره کنیم که مشتریان نگران آن در خرید هستند می توانیم به اصالت کتاب بپردازیم و این یعنی بسیاری از مشتریان وقتی کتابی را خریداری می کنند توقع دارند دقیقا آن کتاب مطابق با همان انتشارات و نویسنده ای که می خواستند باشد و کتاب دیگری ارسال نشود ، کتاب ۲۴ بر اساس نظارت دقیق بر تمام سفارشات از زمان دریافت سفارش تا زمان تحویل به مشتری کتاب ها را بررسی می کند و با استفاده از این روش توانسته است جلوی ارسال کتاب اشتباهی و یا متفاوت از کتاب سفارش گرفته شده را بگیرد و این باعث اعتماد مشتری به این برند شده است.

کتاب ۲۴ با استفاده از برنامه درون شرکتی خود توانسته است کتاب های زیادی را وارد سیستم کند و بتواند با استفاده از این روش موجودی بیشتری را نسبت به سایر گزینه های خرید کتاب داشته باشد که منجر به این شده است که تعداد سفارش های بیشتری را بتواند ثبت کند و مردم هم بتوانند با استفاده از کتاب ۲۴ کتاب هایی که شاید هرجایی پیدا نمیکنند و یا در اکثر سایت ها ناموجود است را خیلی راحت و زود تامین کنند.

با کتاب ۲۴ در سریع ترین زمان کتاب دلخواهتان را در دست خواهید داشت

چرا خرید کتاب از کتاب ۲۴

کتاب ۲۴ به دلایل زیر به عنوان بهترین مرجع خرید کتاب برای مشتری می باشد :

۱- سرعت تحویل : کتاب ۲۴ از ابتدای فعالیت خود هدفش این بوده بتواند کتاب را در زمان بسیار سریعی به مشتری تحویل بدهد و می داند معمولا مشتریان کتاب زمان برای آنها مهم است و با توجه به این نیاز مشتری توانسته است کتاب هایی که در این سایت سفارش ثبت می شوند را با رکورد ۱۵ دقیقه در تهران تحویل دهد و البته در حال حاضر تحویل سفارشات در تهران از ۳۰ دقیقه الی ۲۴ ساعت متغییر می باشد اما کتاب ۲۴ در تلاش است بتواند تمام سفارشات را در تهران ظرف مدت ۳۰ دقیقه تحویل دهد و رسیدن به این هدف در اهداف میان مدت این استارتاپ می باشد.

لازم به ذکر است سفارشات کتاب ۲۴ در شهرستان هم به نسبت سریع تر از سایر گزینه ها می باشد و در حال حاضر سفارشات شهرستان با استفاده از بهینه سازی سیستم حمل و بسته بندی کتاب ۲۴ بین ۱۲ ساعت الی ۳ روز متغییر می باشد که در تلاش است بتواند تمامی سفارشات شهرستان را حداکثر در ۳۶ ساعت تحویل دهد.

۲- قیمت مناسب : همانطور که پیش تر اعلام شد کتاب ۲۴ قیمت کتاب ها را که توسط تامین کنندگان و مرکز پردازش خود اعلام می شود رصد می کند و از میان آنها با توجه به ارزان ترین قیمتی که اعلام شده است آن را برای ارائه به مشتریان در نظر می گیرد و همین بازار رقابتی که در آن تعداد زیادی تامین کننده وجود دارند باعث می شود کتاب با بهترین قیمت بازار به مشتری ارائه شود.

۳- تطابق کتاب با سفارش : برای مشتریان بسیار مهم است که کتاب دریافتی همانی باشد که سفارش داده اند و کتاب ۲۴ با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و نظارت مستقیم کارشناسان کتاب  توانسته است جلوی هرگونه خطا در کتاب های سفارش داده شده را بگیرد.

۴- درخواست کتاب : اگر به دنبال کتابی خاص هستید که در اینترنت پیدا نمی کنید کتاب ۲۴ به شما کمک می کند و کافی است در بخش درخواست کتاب اطلاعات کتاب خود را وارد نمایید تا برای شما پیدا کند.

پرفروش ترین کتاب سایت کتاب ۲۴ تا بحال کتاب ملت عشق می باشد که توسط الیف شافاک بر اساس موضوعی فوق العاده جذاب نوشته شده است و توسط افراد با استقبال زیادی در ایران و جهان روبرو شده است.

در پایان لازم به ذکر است کتاب ۲۴ در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی کمپین هایی را برای کودکان برگزار می کند که در آن کمپین ها به کودکان اهمیت کتاب و کتاب خوانی به صورت کاملا حرفه ای توسط اساتید برجسته مدارس و روانشناسان کودک تدریس می شود و از این طریق سعی در این دارد تا بتواند کتاب خوانی را از همین سن برای کودکان ترویج دهد.

46

 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید