بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

Table of Contents

پیشنهاد روز

بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

 به گزارش جُستک ،به گفته مهندس نیما صالح زاده نیک سیرت ,  موسس سایت فریلنسر  پل دیزاینرز ،  این حمایت از مهندسان معماری , طراحان گرافیک و نقاشی  خواهد بود .

 و شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات به قرار زیر است.

متقاضیان باید از طریق ثبت نام در سایت فریلنسر پل , نمونه کارها و پورتفولیو حرفه ای خودشان را ارسال کنند . بعد از تایید توسط دپارتمان عضویت این مجموعه , راهنمایی های لازم در این خصوص برای طراحان ارسال خواهد شد . برای همین منظور دفترچه راهنمای صوتی برای فریلنسر ها ارسال خواهد شد . طراحانی که متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند , باید پورتفولیو ارسالی را طبق استانداردهای این دفترچه راهنما ارسال کنند .

بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

محتوای بسته حمایتی :

طراحانی که این بسته حمایتی را به صورت رایگان دریافت میکنند , به مدت یک سال از طریق فضاهای تبلیغاتی گوناگون برای آن ها برند سازی خواهد شد . این تبلیغات به صورت های تبلیغ در سایت های پربازدید ایرانی , تبلیغ در اپلیکیشن های برتر , ارسال پوش نوتیفیکیشن و ایمیل  مارکتینگ خواهد بود . همچنین پاداش نقدی پانصد تا هفتصد هزار تومانی به صورت نقدی به حساب طراحان واریز خواهد شد .

گزارش این بسته های حمایتی به صورت ماهانه به ایمیل شخصی طراحان ارسال خواهد شد .

بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

اهمیت پورتفولیو استاندارد :

دپارتمان عضویت پل , دفترچه راهنمای صوتی برای این بخش طراحی کرده است که بعد از پذیرش طراحان , در اختیار آنها قرار میگیرد . طبق این دفترچه صوتی , طراحان قدم به قدم در مسیر ارسال یک پورتفولیو موفق قرار میگیرند . سایت فریلنسر پل , ساز و کاری را طراحی  کرده است که کارفرما با ورود به پروفایل طراح فریلنسر , به صورت کامل با زندگی حرفه ای و  روحیات طراح آشنا شود . مشاهده یک پروتفولیو موفق , اولین تعامل طراح و کارفرما می باشد . مطمینا اگر در قدم اول , کارفرماها بتوانند طراح مورد علاقه خود را  درست انتخاب کنند , تعاملی سازنده شکل خواهد گرفت و پروژه در مسیری موفق حرکت خواهد کرد .

بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

راهنمای عضویت :

طراحان برای عضویت , ابتدا وارد سایت فریلنسر  www.poldesigners.com   شوید .  سپس در بخش عضویت طراحان ,  با شماره موبایل و دریافت رمز عبور یکبار مصرف وارد  سامانه عضویت خواهید شد . طراحان باید از طریق ارسال تیکت , نمونه کارهایشان را ارسال کنند و منتظر پاسخ تیکت باشند . همچنین فرم تکمیل مشخصات عضویت را  نیز در این مرحله تکمیل کنند .

سایت فریلنسر پل با هدف ارتقا جایگاه طراحان فریلنسر در ایران فعالیت میکند .  موسس این مجموعه امیدوار است در سال ۱۴۰۱ , برای بیش از سی هزار طراح فریلنسر  , کارآفرینی کند . همچنین با افتتاح نسخه انگلیسی زبان این پلت فرم , فریلنسر ها  آماده دریافت سفارش های طراحی از خارج کشور می باشند .

زمینه های ثبت سفارش:

در حال حاضر , ثبت سفارش طراحی معماری و دکوراسیون , طراحی گرافیک , طراحی چهره , طراحی مدل سازی حرفه ای در این پلت فرم آماده ثبت سفارش می باشد . در ماه های آتی , بخش های دیگری نیز آماده ثبت سفارش خواهند شد . تمامی صفحات این سایت فریلنسر به هر دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس می باشد و کارفرمایان از کل جهان می توانند تجربه ثبت سفارش امن در پل را داشته باشند .

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید