تاریخ‌سازی دختران هندبالیست ایران با حمایت ایرانسل

Table of Contents

پیشنهاد روز

تاریخ‌سازی دختران هندبالیست ایران با حمایت ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در پایان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، ورزشکاران ایرانی تاریخ‌ساز شدند و امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، برای نخستین بار، هم مدال مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آوردند و هم به مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.

دختران جوان هندبالیست ایران، در این رقابت‌ها با به دست آوردن سه پیروزی و تنها با یک شکست مقابل میزبان، موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی آسیا و مدال نقره این مسابقات شدند و سهمیۀ رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲  اسلوونی نیز را به دست آوردند.

در پایان این مسابقات، تیم ملی هندبال جوانان دختر هند، به مقام نخست رسید، ایران دوم شد و قزاقستان نیز عنوان سوم را کسب کرد. به این ترتیب، در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملی هند و ایران، راهی مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسلوونی شدند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی ۱۴۰۰، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.

این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی انحصاری، از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور، در همۀ سطوح و تمام رده‌های سنی، حمایت می‌کند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید