تداوم نزاع بر سر قرارداد خرید توییتر/ درخواست ایلان ماسک از قاضی برای تعویق یک هفته‌ای دادگاه

Table of Contents

پیشنهاد روز

تداوم نزاع بر سر قرارداد خرید توییتر/ درخواست ایلان ماسک از قاضی برای تعویق یک هفته‌ای دادگاه

به گزارش گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از رویترز، ایلان ماسک از قاضی درخواست کرد که برای حل و فصل ماجرای قرارداد خرید توییتر، تاریخ دادگاه را تغییر دهد. او می خواهد دادگاه پنج روزه از 17 اکتبر آغاز شود نه 10 اکتبر که تاریخ درخواستی توییتر است. وکیل ماسک گفت که او در حال نامه نگاری است تا از قاضی بخواهد بن بست را بشکند تا اجازه دهد همه چیز به سرعت پیش برود.

صدراعظم کاتالین مک کورمیک، قاضی ارشد دادگاه سلطنتی دلاور، هفته گذشته دستور داد دادگاهی در ماه اکتبر برگزار شود. احتمالا این دادگاه، یکی از بزرگترین دعواهای حقوقی وال استریت در سال های اخیر باشد. با این حال قاضی توافق بر سر تاریخ را این را به طرفین واگذار کرده است.

ماسک پیش تر گفته بود که دادگاه باید در فوریه برگزار شود تا او بتواند موارد مورد نیاز برای بررسی کامل حساب های  درخواست آزمایشی در ماه فوریه کرده بود. او گفته بود به زمان مورد نیاز برای بررسی کامل حساب‌های جعلی در توییتر نیاز دارد. او گفت که این شرکت تعداد درست حساب های جعلی را اعلام نکرده، بنابراین توافقنامه ادغام را زیر پا گذاشته و او اجازه دارد از آن خارج شود.

ماسک همچنین در این نامه از قاضی خواسته که به توییتر دستور دهد تا فوراً آنچه را که اسناد اصلی می‌نامد را ارائه کند. ماسک از دادگاه خواسته توییتر را ملزم کند تا تمام داده‌های خام را تا اول آگوست کامل و شرکت را ملزم کند که اسناد را ظرف 18 روز پس از درخواست ارائه کند.

ماسک توییتر را به خودداری از ارائه فوری اسنادی مانند دستورالعمل‌ها و سیاست‌های مربوط به محاسبات روزانه کاربران فعال و هوش مصنوعی و «همه موارد موجود در اتاق داده»متهم کرده است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید