تصاویر رندر گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ  فاش شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

تصاویر رندر گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ  فاش شد

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ از نمای جلو و پشت

طبق رندرها، گلکسی A۲۳ ۵G دارای صفحه‌نمایشی با بریدگی قطره ای برای میزبانی دوربین سلفی و لبه‌ی پایینی ضخیم است. این گوشی طراحی پشتی‌اش را از گوشی‌های گلکسی A۳۲ و A۵۲ و A۷۲ سال ۲۰۲۱ به‌ارث می‌برد. ابعاد گلکسی A۲۳ در حدود ۱۶۵٫۴ در ۷۷ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود که ضخامت آن با احتساب برآمدگی دوربین به ۱۰٫۳ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ از نمای کناری

با توجه به رندر می‌توان دید که سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و پاور قرار گرفته که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. افزون‌براین، لبه بالایی آن، میکروفون و قسمت پایین جک ۳٫۵ میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و بلندگو تعبیه شده است. درگاه سیم‌کارت نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد.

مشخصات احتمالی گلکسی A۲۳ ۵G

گلکسی A۲۳ ۵G احتمالاً دارای صفحه‌نمایش در حدود ۶٫۶ اینچ خواهد بود. این گوشی در پنل پشت ظاهراً از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اس‌کی هاینیکس (SK Hynix) با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین ۵ مگاپیکسل فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ

هنوز اطلاعات بیشتری از سایر مشخصات این گوشی سامسونگ در دسترس نیست. انتظار می‌رود گلکسی A۳۲ در دو رنگ با پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی ۴G و ۵G عرضه شود.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید