تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌ کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌ کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد

به گزارش روابط عمومی شاتل‏ موبایل، در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم ‏کارت ‏های شاتل‏ موبایل به سرویس نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی»، این قابلیت که پیش ‌تر از طریق کد دستوری #۸*۱* در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل نیز اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏ کارت‏ های هوشمند شاتل ‏موبایل می ‏توانند به ‏صورت آنلاین از طریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل سال گذشته و برای نخستین ‏بار در ایران، در جهت توسعه قابلیت ‏های سیم ‏کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‏ موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏موبایل به‏ صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام شده از مشترکین سیم ‏کارت‏ های هوشمند شاتل ‏موبایل و به‏ ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‏ سازی شده است.

شاتل‏ موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌ کارت ‏های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏صورت کاملا هوشمند انتخاب می ‌کند.

علاقه ‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم‏ کارت ‏های هوشمند شاتل‏‌ موبایل با پوشش سراسری 4G/LTE و پیش ‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می ‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‌ موبایل در ارتباط باشند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید