تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه

Table of Contents

پیشنهاد روز

تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم تقدیر از پایان نامه های برتر سیزدهمین جشنواره «روز پروژه» امروز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰، با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در ساختمان مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه برگزار شد.

روز پروژه رویدادی سالانه و با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی در راستای تهیه و تدوین بهتر و با کیفیت تر پایان نامه ها است که شهریورماه سالجاری نیز سیزدهمین دور آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به صورت آنلاین برگزار شد.

این دوره که میزبان ۶۱ پروژه ارسالی بود، نهایتا با انتخاب کارگروه تخصصی ۴۰ پروژه را روانه داوری نهایی کرد؛ پس از ارزیابی چندباره پایان نامه های شرکت کننده ۶ پژوهش به عنوان پایان نامه برتر معرفی و از آنها تقدیر شد.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم تقدیر و تجلیل از پایان نامه های برتر «روز پروژه»، در سخنانی درباره رویکرد این مرکز نسبت به دانشگاه ها، از زمینه های موجود برای همکاری در قالب هایی نظیر گرنت های دانشجویی و برنامه کارآموزی گفت و اظهار کرد: مرکز تحقیق و توسعه آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مشترک بین این مرکز و دانشگاه تهران، همکاری مشترک در قالب های متنوع تعریف کرده و از این فرآیند حمایت کند.

وی افزود: به این طریق هم بخشی از نیازهای مرکز تحقیق و توسعه رفع و هم پژوهش ها و پایان نامه های دانشجویی تقویت می شوند؛ به عبارتی دیگر نیروی انسانی توانمند تربیت می گردد.

مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران نیز در ادامه این مراسم، با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: دانشکده ما در سال های اخیر تلاش زیادی را در زمینه کیفی سازی هر چه بیشتر پایان نامه های دانشجویی انجام داده و جشنواره «روز پروژه» نیز یکی از ابزارهای رسیدن به این هدف است.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره روز پروژه، با اهدای لوح و جایزه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید