جدیدترین قیمت پراید، تیبا، تارا، دنا و انواع پژو | دنا  ۴۰۹ میلیون تومان شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، تارا، دنا و انواع پژو | دنا  ۴۰۹ میلیون تومان شد

به گزارش جُستک آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۱ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.

اما تارا اتوماتیک نیز امروز با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار بیش از گذشته در رکود است. مردم خودروهای اقساطی را خریداری می‌کنند. اما در بازار خودرو به صورت نقدی بسیار کم خرید و فروش می‌شود.

او توضیح داد: به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این نوسانات و رکود بازار ادامه داشته باشد.

چندی پیش نیز، بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو  گفت: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار کشور با نوسانات کمی همراه است. این نوسانات مانند ماه‌های گذشته نیست و تاثیر چندانی در وضعیت بازار ندارد.

او افزود: این نوسانات تحت تاثیر مذاکرات هسته‌ای وین و واردات خودروست. البته عرضه خودروهای تکمیل‌شده خودروسازان به بازار نیز از افزایش قیمت جلوگیری کرده است. به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. اما لازم است به این نکته توجه کرد که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد و برای تغییر وضعیت بازار باید منتظر اخبار واردات و مذاکرات وین بود.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، تارا، دنا و انواع پژو | دنا  ۴۰۹ میلیون تومان شد

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید