حضور شاتل موبایل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام

Table of Contents

پیشنهاد روز

حضور شاتل موبایل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام

به گزارش روابط عمومی شاتل‏ موبایل، در این نمایشگاه که از ۲ تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‏شود، شاتل‏ موبایل در سالن ۹-۸ محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد. برخی از این خدمات برای نخستین بار در ایران از سوی شاتل‏موبایل ارائه شده‌‏اند.

شاتل ‏موبایل؛ اپراتور نسل جدید تلفن همراه، به عنوان تنها عرضه کننده فناوری نوآورانه سیم‌کارت هوشمند در کشور، در حالی در این نمایشگاه حضور می‏یابد که به تازگی با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند خود از امکان «انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان» از طریق کدهای دستوری رونمایی کرده است.

با پیاده ‏سازی این قابلیت جدید مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‏توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند. بر این اساس تمامی مشترکین سیم‏کارت ‏های این اپراتور تلفن همراه در ۲۱ استان کشور شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل به این قابلیت دسترسی دارند. این خدمت به زودی در تمام ۳۱ استان کشور ارائه خواهد شد.

ارائه سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها، فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‏کارت و راهکارAPN-VPN  برای ارتباط با ثبات درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، از جمله راهکارهای سازمانی شاتل‏ موبایل است که صاحبان کسب و کار می­توانند در این نمایشگاه با آنها بیشتر آشنا شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل با پوشش سراسری 3G  و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید