خبر مهم برای زائران اربعین ؛ فعلا به پایانه‌های اتوبوس نروید | پول بلیت کامل برگردانده می شود؟

Table of Contents

پیشنهاد روز

خبر مهم برای زائران اربعین ؛ فعلا به پایانه‌های اتوبوس نروید | پول بلیت کامل برگردانده می شود؟

به گزارش جُستک آنلاین، حسین مذنب درباره لغو سفرها به سمت‌های عراق تا اطلاع ثانوی با دستور ستاد اربعین اظهار کرد: طبق اعلام ستاد اربعین فعلا سفرها به سمت تمام پایانه‌های مرزی عراق متوقف شده‌است و باید منتظر تصمیمات بعدی این ستاد باشیم. 

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم فعلا تا اطلاع ثانوی به ترمینال‌های اتوبوس مراجعه نکنند. 

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تا تصمیم بعدی ستاد مردم نسبت به مراجعه به پایانه‌ها و ترمینال‌های اتوبوسی به ویژه ترمینال‌های تهران اقدام نکنند تا ازدحامی هم ایجاد نشود، گفت: به محض از سرگیری حرکت اتوبوس‌ها به مردم اطلاع می‌دهیم و همچنین این تصمیم شامل سفرها با خودروهای شخصی هم می‌شود. 

مذنب ادامه داد: ظرفیت و امکانات پایانه‌های مرزی در خاک ایران آمادگی پذیرش زائران را دارد و مشکلی برای تردد زائران در پایانه‌های مرزی با عراق نداریم اما این تصمیم با خواسته کشور عراق گرفته شده چراکه ظرفیت‌ها و امکانات برای پذیرش این حجم از زائر را ندارد. 

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: عراق پیش بینی این حجم از ورود زائران را نداشت از این رو امکانات کافی برای پذیرش آنها را ندارد. برای مثال در حالی که در مرز مهران بیش از ١٠٠ گیت برای تردد زائران پیش‌بینی شده این عدد در سمت عراق کمتر از ٢٠ گیت است از این رو عراق با ازدحام جمعیت توقف چند ساعته در پذیرش زائر داشت و این باعث ازدحام جمعیت در پایانه‌های مرزی در سمت ایران می‌شد و در نهایت تصمیم به لغو سفرها تا اطلاع ثانوی گرفت. 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید