دانلود قسمت هشتم سریال یاغی با کیفیت

Table of Contents

پیشنهاد روز

دانلود قسمت هشتم سریال یاغی با کیفیت

کارگردانی این فیلم بر عهده آقای محمد کارت است. آقای پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان سالتو، فیلم‌نامه این سریال را به نگارش درآورده‌اند. پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری، بازیگران اصلی سریال هستند که به زیبایی ایفای نقش کرده‌اند. سریال یاغی با داستان جذاب و پرمحتوایی که دارد، توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند. برای دانلود قسمت هشتم سریال یاغی همراه ما باشید.

لینک دانلود قسمت هشتم سریال یاغی

سریال یاغی با داستانی اجتماعی و متفاوت و با حضور بسیاری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، جایگاه خوبی بین مردم و علاقمندان به هنر هفتم کسب کرده است؛ از این رو دانلود قسمت‌های سریال یاغی، از اخبار داغ این روزهای دنیای دیجیتال است.

دانلود قسمت 8 سریال یاغی (در سه کیفیت 480، 720 و 1080)

تاکنون شاهد پخش 7  قسمت از سریال یاغی بودید. این سریال، در 20 قسمت پخش خواهد شد. البته گاهی اوقات در اثر تدوین و مونتاژ، چند قسمت از سریال‌ها کم یا زیاد می‌شود، چنانچه این اتفاق نیفتد، شما در 20 قسمت، از کلیت ماجراها و ارتباطات شخصیت‌های قصه مطلع خواهید شد. برای دانلود سریال یاغی قسمت 8، دانلود قسمت 8 سریال یاغی در سه کیفیت 480، 720 و 1080 در دسترس است که براحتی می‌توانید دانلود کرده و از دیدن سریال یاغی لذت ببرید.

دانلود قسمت هشتم سریال یاغی (معتبر و بدون سانسور)

داستان سریال یاغی

دانلود سریال یاغی | دانلود قسمت 8 سریال یاغی | دانلود قسمت هشتم سریال یاغی

داستان سریال یاغی، حول محور رمان سالتو، نوشته آقای مهدی افروزمنش، متمرکز است. در این سریال علی شادمان که نقش جاوید را ایفا می‌کند، علاقه بسیاری به کشتی داشته و در محله‌های جنوب شهر تهران روزگار می‌گذراند. او به همراه خواهرش، عاطفه، زندگی می‌کند. این دو خواهر و برادر پدر و مادر خود را از دست داده‌اند و کسی را در این شهر ندارند. از بد روزگار و به خاطر پاره‌ای از مشکلات، جاوید موفق به گرفتن شناسنامه نشده است. جاوید به کمک وکیل خود در پی گرفتن شماسنامه و هویت‌دار شدن است؛ اما اسی قلک، به دلیل منافع شخصی، پیش پای او سنگ می‌اندازد. تنها راه باقیمانده برای گرفتن شناسنامه و اثبات این‌که مرحوم محمود گنجی پدر اوست، انجام آزمایش ژنتیک است و این در حالیست که خانواده پدری‌اش از کمک کردن به او خودداری می‌کنند.

از نظر آن‌ها، جاوید فرزندی سرراهی است و نسبت خونی با آنان ندارد. از طرفی، جاوید عاشق دختری به نام ابرا (با بازی الیکا ناصری) شده و خانواده ابرا با این ازدواج به شدت مخالفت و نداشتن شناسنامه را بهانه این عدم رضایت اعلام می‌کنند. شرط خانواده ابرا برای ازدواج این دو نفر، شناسنامه‌دار شدن جاوید است؛ اما اینکه آیا این تنها شرط آنهاست و پس از دریافت شناسنامه، این دو جوان دلداده با هم ازدواج می‌کنند یا نه، در طول قصه مشخص می‌شود.

شخصیت اول قصه برای امرار معاش و گذران زندگی و به خصوص تهیه هزینه وکیل خود، در مسابقات شرط‌بندی کشتی می‌گیرد. در روزهای پرتلاطم زندگی جاوید، بهمن که وضع مالی خیلی خوبی دارد، برای کشف استعدادهای کشتی، به محله‌های پایین شهر تهران می‌رود؛ اما به خاطر دسیسه افرادی، جاوید در بازی می‌بازد و شانس خود را از دست می‌دهد. در طول قصه، جاوید مجددا فرصت اثبات خود به بهمن را به دست می‌آورد و شانس دوباره‌ای در اختیار او قرار می‌گیرد. بهمن و همسرش طلا، جاوید و خواهرش را تحت پوشش و حمایت خود قرار می‌دهند.

اما این تنها شروع داستانی پرفرازونشیب و پر از اتفاقات ریز و درشت است. با دانلود قسمت 8 سریال یاغی از وبسایت بیلبیلک از تمام اتفاقاتی که قرار است در این سریال بیفتد مطلع و دقایقی سرگرم شوید.

بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر (در نقش بهمن)، علی شادمان (در نقش جاوید)، طناز طباطبایی (در نقش طلا، همسر بهمن)، امیر جعفری (در نقش اسی قُلک)، مهدی حسینی‌نیا (در نقش رحمان، برادر بهمن)، آبان عسکری (در نقش عاطفه، خواهر جاوید)، مه‌لقا باقری (مادر ابرا)، عباس جمشیدی‌فر (علی آقا گرگین)، جواد خواجوی (نقش خواننده در گروه موسیقی) ناهید مسلمی (در نقش خانم گنجی، عمه جاوید و عاطفه)، نادر شهسواری (در نقش سید)، الیکا ناصری (در نقش ابرا)، فرهاد اصلانی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، هادی دیباجی، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و نیکی کریمی (با حضور افتخاری) در سریال یاغی هنرنمایی کرده‌اند. تمامی از بازیگران به شکل تدریجی از قسمت اول وارد داستان می‌شوند و شما متوجه ارتباط آنان با یکدیگر و نقش آن‌ها در پیشبرد قصه خواهید شد. همان طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، داستان سیر خطی دارد و به سادگی و روان روایت می‌شود.

مجموعه‌ای از این بازیگران حرفه‌ای و کاربلد سینمای ایران، منجر به تولید سریالی دیدنی شده که دانلود و تماشای آن را به شما توصیه می‌کنیم.

زمان پخش سریال یاغی

این سریال به‌صورت منظم، هر هفته پنج شنبه‌ها راس ساعت 8 صبح منتشر خواهد شد. با دانلود سریال یاغی، دقایقی را فارغ از درگیری‌های ذهنی و مشکلات روزمره به تماشای این فیلم پرمخاطب بنشینید.

نظرات مردمی سریال یاغی

پس از انتشار این فیلم دیدنی، سیلی از انتقادات، تحسین‌ها و پیشنهادات در پلتفرم‌های مختلف درباره کیفیت ساخت، سیر داستان و تحولات و چیدمان بازیگران به ثبت رسید. نظرات سازنده مردمی که با علاقه این سریال جذاب را دنبال می‌کنند، باعث دلگرمی عوامل سازنده سریال یاغی می‌شود و انتقاد مخاطبان نیز آن‌ها را در ارائه هر چه بهتر خدمات، یاری خواهد کرد. در ادامه چند نمونه از این نظرات را خواهیم خواند:

  • تحسین از نقش‌آفرینی بسیار جذاب خانم طناز طباطبایی، آقای پارسا پیروزفر، آقای علی شادمان و عرض خداقوت به تمامی عوامل سازنده سریال یاغی
  • نقدی در رابطه با اغراق‌آمیز بودن قسمت 4، این‌که حمایت بهمن و همسرش از یک ورزشکاری که تازه پا به عرصه مسابقات گذاشته، فقط از روی انسان‌دوستی و به خاطر رسیدن به آرزوی دوران جوانی خودش، کمی دور از باور هست و سرمایه‌گذاری روی او می‌تواند ریسک بزرگی باشد. این کار ممکن است تاثیر منفی روی ناخودآگاه کسانی که می‌خواهند به موفقیت برسند، داشته باشد. همیشه افرادی مثل بهمن نیستند که راه رسیدن به آرزوهای جوانان را برایشان آسان کنند؛ پس این خودشان هستند که باید با روحیه سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری به سمت اهدافشان حرکت کنند.
  • رضایت مردم عزیز از کیفیت عالی فیلم‌برداری، رنگ‌ها و جلوه‌های زیبای فیلم، موسیقی درجه یک متن، شخصیت‌پردازی و بازی عالی بازیگران
  • تشکر از بابت معرفی کامل نقش‌ها در قسمت اول، که با در نظر گرفتن تایم طولانی برای این قسمت، به معرفی شخصیت‌ها و محل زندگی افراد پرداخته شد و مخاطب را نسبت به دیدن بقیه قسمت‌ها تشویق کرد.
  • مخاطبان این مجموعه، پیش‌بینی‌ناپذیر بودن آن را، نقطه قوت مجموعه دانستند. اینکه فیلم‌نامه سریال پیچیده بوده و مدام ذهن مخاطب را به مسیری می‌برد که فکرش را نمی‌کند، باعث جذابیت بیشتر این هنر شده است.
  • سریال یاغی به خاطر جسارتی که به‌دلیل پرداختن به موضوع افراد بدون شناسنامه به خرج داده، قابل تحسین است. از جمله افراد بدون شناسنامه در کشور ما، افرادی هستند که مادر ایرانی و پدر غیرایرانی دارند و نداشتن هویت، زندگی را برای این افراد سخت کرده است.

سریال یاغی توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند و به سریالی پرطرفدار تبدیل شود. البته این سریال محدودیت سنی دارد و تماشای آن به افراد زیر 13 سال توصیه نمی‌شود.

یاغی در یک نگاه

سریال یاغی به‌عنوان نخستین تجربه محمد کارت در شبکه نمایش خانگی شناخته می‌شود. با توجه به کارنامه درخشان آقای کارت، انتظار می‌رود این سریال همچون دیگر آثار ارزشمندشان، خوش بدرخشد. ایشان علاوه بر این‌که کارگردان سریال هستند، با همکاری آقای پدرام پورامیری و حسین دوماری نویسندگی آن را هم بر عهده دارند. تعداد بسیاری از بازیگران مطرح سینما و تئاتر در این سریال، ایفای نقش کرده‌اند. بازیگرانی از جمله پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، آبان عسکری، الیکا ناصری،  امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، عباس جمشیدی، مه لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، جواد خواجوی و بسیاری از هنرمندان عزیز کشورمان، در این سریال حضور دارند. با دانلود سریال یاغی شاهد کار زیبای آقای کارت باشید!

این سریال روایتگر زندگی پسر جوانی به نام جاوید است که از بد روزگار، تا سن جوانی بدون شناسنامه زندگی می‌کند. او با شرط‌بندی اسی قلک روی کشتی گرفتنش، پول جمع می‌کند تا از طریق وکیل، اقدام به تهیه شناسنامه کند. ابرا، دختر مور علاقه جاوید به خاطر مخالفت‌های خانواده‌اش درباره ازدواج با جاوید، دست به خودکشی می‌زند. جاوید با بهمن و طلا که در ظاهر انسان‌های خیری هستند، آشنا می‌شود و مورد حمایت این زوج قرار می‌گیرد. او خودش را به آرزوهایش نزدیک‌تر می‌بیند و با انگیزه فراوان و به عشق ابرا، با روحیه خستگی‌ناپذیر کشتی می‌گیرد. در راه رسیدن به هدفش موانعی پیش می‌آید، اما او همچنان به راهش ادامه می‌دهد و ناامید نمی‌شود. با دانلود تمامی قسمت‌های سریال یاغی از وبسایت بیلبیلک به آدرس www.bilbilack.com، لذت تماشای این سریال دیدنی را به خود هدیه دهید.

حواشی سریال یاغی

در این بخش به بررسی برخی حواشی سریال یاغی که اکثرا توسط مخاطبان و اصحاب رسانه منتشر می‌شود، می‌پردازیم.

سریال یاغی و شنای پروانه

محمد کارت، سریال «یاغی» را دو سال بعد از فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساخت.

چند بازیگر آن فیلم، در این سریال هم مقابل دوربین رفته‌اند و اغلب آنها در تجربه جدید همکاری با او، نقش متفاوتی را بازی کرده‌اند. به نظرم مرور لحظاتی از بازی علی شادمان، طناز طباطبایی، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، آبان عسکری، نادر شهسواری، لادن ژافه‌وند و محمد صابری در این دو اثر می‌توانست جذاب باشد. این ویدیو جذاب با ایده محمد بحرینی و تدوین مهیار مرتضوی انجام شده است.

.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید