راهنمای خرید سرور ابری ایران و نکات کلیدی

Table of Contents

پیشنهاد روز

راهنمای خرید سرور ابری ایران و نکات کلیدی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمام زیرساخت‌ها تغییر پیدا کرده‌است. اگرچه اتصال به اینترنت و استفاده از خدمات آن ظاهر تقریبا ثابتی برای کاربر دارد؛ اما در باطن دستخوش تغییرات زیادی شده تا بتواند محدودیت‌های برقراری ارتباط و استفاده از امکانات آن را از بین ببرد. یکی از سرویس‌های رایانش ابری، سرور ابری است که خدمت زیادی به کاربران و ارائه دهندگان خدمات در بستر وب کرده‌است. با خرید سرور ابری می توان خدمات را با دسترسی بهتری ارائه داد.

سرور چیست

مفهوم سرور تقریبا برای همه افرادی که در زمینه تکنولوژی فعال هستند واضح و مشخص است. سرور مجموعه‌ای از قطعات سخت افزاری است که اطلاعات مربوط به تمامی پلتفرم‌های مجازی مانند اپلیکیشن و سایت را در خود ذخیره می‌کند و به کاربر این اجازه را می‌دهد که در تمام ساعات شبانه روز، همه روزهای هفته بتواند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. به طور کلی اگر شما تمایل به ارائه خدمات به صورت اپلیکیشن و یا سایت در بستر اینترنت داشته باشید، اطلاعات شما در بستری تحت عنوان سرور به کاربران ارائه می‌شود.

سرور ابری چیست

سرور ابری یکی از انواع خدمات ارائه شده توسط رایانش ابری است. در این مدل، سرور در فضای ابری ارائه می‌شود. در فضای ابری مجموعه‌ای سیستم‌های فیزیکی باهم ارتباط برقرار می‌کنند و یک فضای مشترک ایجاد می‌کنند. برای ایجاد سرور ابری برنامه‌ای به نام hyperisor یا مجازی ساز روی سرورهای فیزیکی نصب می‌شود و بین آنها ارتباط برقرار می‌کند. در نهایت تمام سرورها در فضای ابری به صورت مجازی باهم ارتباط برقرار می‌کنند و یک فضای واحد را تشکیل می‌دهند.

ابرزس از مجموعه‌های معتبری است که بهترین سرور ابری ایران را ارئه می‌دهد. برای استفاده از این خدمات می‌توانید با خاطری آسوده درخواست خود را از طریق ابرزس پیگیری کنید.

ویژگی های کلیدی سرور ابری

  • یکی از ویژگی‌هایی که سرور ابری دارد این است که برخلاف اسم آن، می‌تواند زیرساخت فیزیکی داشته باشد. کسی که نیاز استفاده از سرور ابری را دارد می‌تواند یک سرور ابری اختصاصی برای خود تهیه کند که از طریق اتصال چند سرور فیزیکی به یکدیگر ایجاد می‌شود. برحسب میزان استفاده و کاربرد، می‌تواند به صورت ابری، فیزیکی و یا ترکیبی از این دو باشد.
  • از نظر قابلیت و توانایی، کاملا مشابه یک سرور داخلی عمل می‌کند و محدودیتی ندارد.
  • توانایی این را دارد که به صورت همزمان پاسخگوی چند کاربر باشد.
  • کاربری که از سرور استفاده می‌کند و خدمات خود را در این فضا ارائه می‌دهد، از طریق رابط API امکان مدیریت مصرف خود را دارد.
  • پرداخت در این سرور به اندازه میزان مصرف انجام می‌شود که به اصطلاح به آن pay-as-you-go گفته می‌شود.

ویژگی های یک سرور ابری خوب

اولین قدم برای ارائه خدمات در بستر اینترنت، انتخاب یک سرور ابری مناسب است. برای این کار باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرید تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. برای تهیه بهترین سرور ابری ایران به نکات زیر توجه کنید:

Uptime بالا

ماهیت سرور به صورتی است که باید مداوم روشن باشد و بتواند به نیاز کاربران پاسخ دهد. طبیعی است که اگر تامین کننده سرور با مشکل قطعی برق یا خطای اینترنتی مواجه شود، ارتباط با آن مختل شده و کاربر نمی‌تواند از آن استفاده کند. منظور از اصطلاح uptime، مدت زمانی است که سرور روشن و فعال است و توانایی پاسخ دهی دارد. این میزان به صورت درصد بیان می‌شود. در نظر داشته باشید که یک سرور ابری خوب میزان uptime بالای 99 درصد دارد. ابرزس به عنوان تامین کننده بهترین سرور ابری ایران، میزان آپ تایم بالایی را ارائه داده و از خدمات خود به صورت شبانه‌روزی پشتیبانی می‌کند.

سرعت بالا

سرعت بالای دسترسی به اطلاعات یکی از عواملی است که در جذب مخاطب تاثیر به سزایی دارد. اگر به دنبال تامین کننده سرور ابری هستید، حتما این نکته را در نظر بگیرید که سرعت دسترسی به اطلاعات در پلتفرم مجازی شما بالا باشد تا کاربران هنگام استفاده از آن رضایت کامل داشته باشند.

دسترسی به پشتیبانی

هنگامی که سرور ابری را به عنوان بستر ارائه خدمات خود انتخاب می‌کنید، این نکته را باید در نظر داشته باشید که اداره و رسیدگی به سرور شما توسط شخص دیگری انجام می‌شود و شما تنها مصرف کننده هستید. با اینکه دسترسی به تنظیمات سرور از طریق رابط API امکان پذیر است و شما می‌توانید به راحتی تمام تغییرات مد نظر خود را بر سرور اعمال کنید، گاهی مواقع نیاز هست که به صورت مستقیم با تامین کننده سرور ارتباط برقرار کنید. بهترین سرور ابری ایران، سروری است که بتواند در تمام ساعات شبانه روز دسترسی به پشتیبانی را تامین کند و پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.

قیمت مناسب و به صرفه

به عنوان کسب و کاری که ارائه خدمات خود را در فضای مجازی به تازگی شروع کرده‌است، کاهش هزینه‌ها حرف اول را می‌زند. قبل از تهیه سرور ابری حتما از نظر قیمت و تعرفه خدمات، اطلاعات کامل جمع‌آوری کنید. در نهایت، تامین کننده‌ای حرف اول را در این مارکت می‌زند که علاوه بر حفظ کیفیت، هزینه معقول و مناسبی برای سرویسی که ارائه می‌دهد در نظر بگیرد. ابرزس، با در نظر گرفتن تمام جانبه نیازهای این زمینه، بهترین خدمات ابری از جمله سرور ابری را در ایران ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید سرور ابری

ابرزس، بهترین اپراتور ابری ایران

در سال‌های اخیر به دنبال تغییراتی که در جهان رخ داد، رویکرد تمامی کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن تغییر پیدا کرد. تقریبا تمامی ارائه کنندگان خدمات، فعالیت خود را در فضای آنلاین شروع کرده و گسترش دادند تا بتوانند دسترسی بیشتری برای کاربران ایجاد کنند. با این کار، از تمام دنیا امکان مشاهده سرویس و دریافت خدمات برای کاربران فراهم شد. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در راستای خودکفایی ایران برای دریافت خدمات آنلاین، مجموعه ابرزس با تشکیل تیم قدرتمندی از مهندسان آگاه و با دانش، اقدام به ارائه تمامی خدمات فناوری اطلاعات به کاربران ایرانی کرد. تمامی سرویس‌های مورد نیاز برای فعالیت در فضای مجازی با بهترین کیفیت و پشتیبانی توسط زس در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. یکی از به‌ روز ترین سرویس‌های ارائه شده، خدمات مبتنی بر ابر است. ابرزس اولین ارائه دهنده زیرساخت یکپارچه رایانش ابری است و به جرئت می‌توان گفت که بهترین سرور ابری ایران را در خدمت کاربران قرار می‌دهند.

این مجموعه در زمان شروع و اوج‌گیری پاندمی، بیشترین فعالیت خود را داشته و تمام اهتمام خود را در راستای کمک به پیشرفت کسب و کارها به کار برده‌است. زمینه فعالیت مجازی برای جمعیت کثیری از مشتریان ایرانی را فراهم کرد تا بتوانند همچنان پا برجا باشند.

برای تهیه بهترین سرور ابری ایران، درخواست خود را با اطمینان خاطر از زس ثبت کنید تا علاوه بر بالاترین میزان کیفیت خدمات، از پشتیبانی و خدمات پس از فروش منحصر به فرد آن نیز بهره‌مند شوید.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید