رونمایی مایکروسافت از نسخه LTE سرفیس پرو ۸ و مدل مشکی مات سرفیس گو ۳

Table of Contents

پیشنهاد روز

رونمایی مایکروسافت از نسخه LTE سرفیس پرو ۸ و مدل مشکی مات سرفیس گو ۳

مشخصات نسخه LTE سرفیس پرو ۸

مدل جدید سرفیس پرو ۸ از مودم X۲۰ برای پشتیبانی از شبکه ۴G بهره می‌برد و سرعت دانلود ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه با شبکه ۵G روبه‌رو نیستیم، اما همان ۴G هم می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند.

برای دسترسی به شبکه ۴G، کاربران باید نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل Core i۵-۱۱۳۵G۷ یا اینتل Core i۷-۱۱۸۵G۷ را سفارش دهند و خبری از این شبکه در مدل Core i۳

این تبلت مایکروسافت نیست. همچنین تنها نسخه‌های مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از ۴G پشتیبانی می‌کنند.

در تصویر زیر قیمت نسخه‌های مختلف این تبلت مایکروسافت را مشاهده می‌کنید:

قیمت نسخه LTE سرفیس پرو 8

اگرچه مایکروسافت بطور فنی این نسخه را برای کسب‌وکارها می‌داند، اما کاربران عادی هم می‌توانند نسخه LTE سرفیس پرو ۸ را سفارش دهند. این نسخه از تبلت مایکروسافت از ویندوز ۱۱ پرو بهره می‌برد که باعث افزایش قیمتش شده است.

نسخه مشکی مات سرفیس گو ۳

مایکروسافت چندین ماه پیش سرفیس گو ۳ را با پردازنده‌های اینتل پنیتوم روانه بازار کرد، با این حال می‌توان آن را با پردازنده اینتل Core i۳-۱۰۱۰۰Y هم سفارش داد که یک پیشرفت چشمگیر نسبت به سرفیس گو ۲ محسوب می‌شود.

نسخه مشکی مات سرفیس گو 3

نسخه مشکی مات سرفیس گو ۳ از همین حالا با قیمت پایه ۵۴۹.۹۹ دلار در کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا به فروش می‌رسد. در این مدل از پردازنده اینتل پنتیوم گلد ۶۵۰۰Y به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. اگر به شبکه LTE نیاز داشته باشید، باید مدل Core i۳ آن را با قیمت پایه ۷۲۹.۹۹ دلار سفارش دهید.

۴۶

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید