سامانه پیامک فارابی  افزایش کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می کند/فیلم

Table of Contents

پیشنهاد روز

سامانه پیامک فارابی  افزایش کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می کند/فیلم

به گزارش جُستک ، یکی از روزهای تابستان سال ۹۸ یک سفارش برای ارسال پیامک تبلیغاتی فروشگاهی قبول کردیم. هزینه را به حساب شرکت سامانه پیامک جهت خرید شارژ پیامک واریز کردیم و پیامک را ارسال کردیم اما پیامکی ارسال نشد. هرچه تماس گرفتیم به ما پاسخ دادند که پیامک شما ارسال شده. با جستجو در گوگل سامانه دیگری تهیه کردیم اما باز هم نتیجه تغییری نکرد و پیامک ارسال نشد. آن روز نتوانستیم مشتری را قانع کنیم که ما هزینه را پرداخت کرده ایم و مشکل از شرکت ارسال کننده بوده. علاوه بر اینکه تجربه ناموفقی داشتیم حدود ۳۷۰ هزار تومان هم ضرر کردیم و حس خوبی نسبت به شرکت های ارائه خدمات پیامکی نداشتیم. در حالی که چند روزی به این موضوع فکر میکردیم، تصمیم گرفتیم جهت ارائه خدمات پیامکی شرکتی را تاسیس کنیم که به مشتری اطمینان بدهیم پیامک های او واقعا ارسال میشود و واقعا به دست مخاطبی که او می خواهد میرسد. موضوع دیگری که متاسفانه در بین برخی همکاران رواج دارد، کم فروشی است؛ از مشتری سفارش ارسال ۱۰۰ هزار پیامک را قبول میکنند و هزینه ارسال ۱۰۰ هزار پیامک را دریافت می کنند اما زمان ارسال پیامک و انجام سفارش مشتری تعداد به مراتب کمتری پیامک را واقعا ارسال میکنند.

هدف اصلی و چشم انداز ما از تاسیس فارابی اس ام اس، افزایش سطح کیفیت خدمات پیامک در ایران و افزایش انتظارات مشتری از ارائه دهندگان خدمات پیامکی است و ما میخواهیم شیوه بازاریابی پیامکی در ایران که ارسال پیامک به بانک شماره است را تغییر دهیم. میخواهیم ذهنیت ارسال کنندگان پیامکهای تبلیغاتی را تغییر دهیم تا دریافت کنندگان پیامک به جای نارضایتی، از اینکه پیامکی متناسب با نیازشان برای آن ها ارسال شده راضی بوده و تشکر کنند. توصیه ما به کاربران سامانه این است که برای مخاطب مفید باشند و به افرادی که خودشان برای دریافت پیامک اظهار تمایل کردهاند پیامک بفرستند تا بتوانند رابطه دوستی پایداری با مشتری ایجاد کنند.

اهداف سامانه پیامک فارابی اس ام اس

 در فارابی اس ام اس ما شفافیت در ارسال پیامک و پرداخت صورت حساب و صداقت را اصول اولیه کارمان قرار دادهایم. متاسفانه خیلی از مشتریانی که به ما مراجعه میکنند، توضیح میدهند که از یک سایت بی نام و نشان سامانه پیامک تهیه کرده اند و بعد از مدتی سایت به طور کلی حذف شده است و شماره تماس نیز دیگر پاسخگو نیست. ما دوست نداریم هیچ فردی این تجربه تلخ را داشته باشد. این موضوع به طور ویژه برای سازمان ها، استارتاپ ها به دلیل حساسیت کار اهمیت دوچندانی دارد. ما سعی کرده ایم با قرار دادن گارانتی بازگشت وجه، تضمین ارسال پیامک، صداقت در گفتگو با مشتری و شفافیت در گزارشات ارسال پیامک، دغدغه شما را کاهش دهیم. در فارابی اس ام اس پیگیری تیکت ها برای ارسال سریع پاسخ به کاربران، پیگیری ارسال صحیح پیامک و بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده از دغدغه های اصلی ما است. ,

ما چه مشکلی را حل می کنیم؟

مشکل اصلی مشتریان ما عدم اطمینان از کیفیت ارسال پیامک، پشتیبانی و خدمات پس از فروش،بانک شماره به روز موبایل و سیاستهای محرمانگی اطلاعات است؛ اگر قبلا از شرکت دیگری سامانه پیامک تهیه کرده باشید، احتمالا با این مشکلات روبرو شده اید. به عنوان مثال طبق دستور مدیریت سازمان پیامک شما باید در ساعت خاصی ارسال شود اما در سامانه مشکلی وجود دارد و تیم پشتیبانی پاسخگو نیست یا میخواهید پنل اس ام اس را شارژ کنید اما با خطای “موقتا درگاه بانک قطع میباشد” روبرو شده اید و تمام این موارد باعث شده چهره نامطلوبی از شما در مقابل کارفرما شکل بگیرد و این در حالی ست که شما وظایف خود را به خوبی انجام دادهاید اما ارائه دهنده سرویس پیامک شما آنچنان که باید حرفهای نبوده است. ما میخواهم کیفیت خدمات پیامکی را افزایش دهیم. در واقع میخواهیم اختلالات پیامکی را به حداقل برسانیم و جامع ترین بانک شماره را در اختیار کاربران سامانه قرار دهیم، سرعت ارسال پیامک را افزایش دهیم و با استفاده از آموزش هایی که در اختیار کاربران سامانه قرار میدهیم، هویت تازه ای به بازاریابی پیامکی را در ایران بدهیم. 

سامانه پیامک فارابی  افزایش کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می کند/ اینفوگرافیک

پنل اس ام اس چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 ما به مشتریانمان سیستمی قدرتمند برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهیم. سامانه پیامک (یا همان پنل اس ام اس که در موردش صحبت کردیم) نرم افزاری تحت وب میباشد که به شما کمک می کند از طریق پیامک کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. بانک شماره های موبایل به تفکیک سن جنسیت، مشاغل، منطقه و کدپستی یکی از قابلیت های سامانه پیامک برای ارسال پیامک میباشد.

سامانه پیامک فارابی  افزایش کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می کند/ اینفوگرافیک

سامانه پیامک فارابی  افزایش کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می کند/ اینفوگرافیک

سامانه پیامک فارابی  افزایش کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می کند/ اینفوگرافیک

یکی از مهمترین قابلیتهای پنل اس ام اس، ارسال پیامک از طریق وب سرویس است که این روزها زیاد مورد استفاده قرار میگیرد. مثلا شما زمانی که از دیجی کالا یک محصول خریداری میکنید، تصور اینکه دیجی کالا یک کارمند را برای ارسال پیامک به شما استخدام کرده باشد خیلی خندهدار است، این پیامکها به صورت اتوماتیک و خودکار از طریق وب سرویس پیامک ارسال میشوند. یا زمانی که میخواهید در یک اپلیکیشن( مانند عضویت در تلگرام) ثبت نام نمایید، به شما یک کدفعال سازی از طریق پیامک ارسال میشود و باید این کد فعال سازی را در اپلیکیشن وارد نمایید. به این مدل پیامکها سیستم ارسال پیامک از طریق وب سرویس گفته میشود و ما با تلفیق ارسال پیامک از طریق وب سرویس و ارسال پیامک سفید به مشتریان کمک میکنیم حتی افرادی که دریافت پیامکهای تبلیغاتی را بسته اند در صورتی که پیامک شما اطلاع رسانی باشد پیامک شما با سرعت بالا به آنها ارسال شود. ,طراحی و گرافیک سامانه پیامک فارابی اساماس همواره ذهنیت ما ساخت محصول حرفهای با امکانات پیشرفته اما طراحی ساده و کاربر پسند است تا کاربر به سرعت بتواند اقدامات لازم برای ارسال پیامک انجام دهد و از تمام ظرفیتهای پنل اس ام اس برای ارسال پیامک به شیوه های مختلف استفاده کند. منظور ما از ساده بودن غیرحرفه ای بودن نیست. شما گوگل را نگاه کنید؛ در این صفحه چه میبینید؟ تنها یک کادر ساده که برای جستجو وجود دارد می تواند از الگوریتم های فوق پیشرفته برای پاسخ به سوالات کاربران استفاده کند. ما دوست نداریم سامانه پیامک فارابی اساماس مانند سایت یاهو باشد و زمانی که وارد میشوید با انبوهی از گزینه ها روبرو شوید (احتمالا خودتان ادامه ماجرا را میدانید.) ما در فارابی اس ام اس با ارائه سامانه پیامکی پیشرفته با ظاهر ساده و کاربر پسند در کنار بانک شماره موبایلهای بروز، ارسال پیامک سفید، آموزشهای ویدیویی راهنمای استفاده از پنل اس ام اس و پشتیبانی ۲۴ ساعته سعی کرده ایم کیفیت خدمات پیامکی را افزایش دهیم. ,فارابی اس ام اس متولد شد در نهایت فارابی اساماس در سال ۱۳۹۹ با تیم مدیریتی حرفه ای و خلاق فعالیت خود را آغاز کرد. کارشناسان فارابی اس ام اس سعی داشته اند که با ارائه ساده ترین و در عین حال کاملترین سامانه ارسال پیامک پاسخگوی نیاز کاربران باشند. امیدواریم بتوانیم ضمن بهبود فرهنگ بازاریابی پیامک در ایران با ارائه راهکارهای جدید در دنیای الکترونیک جهت کاهش اتلاف وقت و هزینه کاربران، خدمتگزار مردم ایران زمین باشیم.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید