فاش شدن مشخصات گوشی پرچمدار سونی

Table of Contents

پیشنهاد روز

فاش شدن مشخصات گوشی پرچمدار سونی

یکی از منابع فعال در رسانه‌های اجتماعی چینی جزئیات جدیدی از گوشی هوشمند پرچم‌دار سونی اکسپریا وان مارک ۴ (Xperia 1 IV) منتشر کرده است. شایان‌ ذکر است این منبع قبلاً نیز اطلاعاتی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند معرفی‌نشده‌ی سونی منتشر کرده است. طبق شایعات، اکسپریا وان مارک ۴ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد.

به‌گزارش نوت‌بوک‌چک، اکسپریا وان مارک ۳ به دنیای گوشی‌های هوشمند نشان داد که سونی قصد ندارد از بازار پرچم‌داران فاصله بگیرد و این دستگاه در بررسی‌های مختلف عملکرد موفقی از خود به‌نمایش گذاشت. بااین‌حال، بررسی‌ها نشان داد سرعت شارژ این دستگاه کُند است و شاید این مشکل در مدل ۲۰۲۲ پرچم‌دار سونی رفع شود. علاوه‌براین، اطلاعاتی که ZACKBUKS در ویبو فاش کرده، حاکی از آن است که اکسپریا وان مارک ۴ در ماه می معرفی خواهد شد. عرضه‌ی مدل قبلی این پرچم‌دار از ماه ژوئن در چین آغاز شد و تا اوت در سراسر جهان ادامه یافت و شاید امسال نیز همین روند برای پرچم‌دار بعدی سونی تکرار شود.

براساس اطلاعات منتشرشده‌ی ZACKBUKS، اکسپریا وان مارک ۴ مانند بسیاری از پرچم‌داران ۲۰۲۲ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهره خواهد برد. همچنین، انتظار می‌رود حافظه‌ی رم این دستگاه از ۱۲ به ۱۶ گیگابایت افزایش یابد و حافظه‌ی ذخیره‌سازی‌اش نیز بین ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت باشد. این گوشی احتمالاً از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود این محصول از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد و حتی ممکن است تغییراتی در طراحی ظاهری پرچم‌دار ۲۰۲۲ اکسپریا اعمال شود.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید