فشار سناتورها به مدیرعامل توئیتر برای پاسخ گویی به افشاگری های امنیتی

Table of Contents

پیشنهاد روز

فشار سناتورها به مدیرعامل توئیتر برای پاسخ گویی به افشاگری های امنیتی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری جُستک به نقل از انگجت،‌ رهبران کمیته قضایی سنا، مدیرعامل توئیتر، پاراگ آگراوال را تحت فشار قرار دادند تا به ادعاهایی مبنی بر اینکه اقدامات امنیتی این شرکت می تواند به امنیت ملی آسیب برساند و همچنین سایر موارد مطرح شده در شکایت زاتکو رسیدگی کند.

تا به حال، توئیتر از پرداختن به ادعاهای زاتکو با هر نوع جزئیات خودداری کرده است. این نامه یک روز قبل از حضور زاتکو در جلسه کمیته قضایی برای شهادت علنی درباره تجربه خود به عنوان رئیس امنیت توئیتر منتشر می شود.

علاوه بر نگرانی های امنیت ملی، زاتکو همچنین نگرانی های قابل توجهی را درباره توانایی مقابله با اطلاعات نادرست و مدیریت آن با امنیت داخلی اولیه مطرح کرد. زاتکو همچنین ادعا می کند که توئیتر کمیسیون تجارت فدرال و سایر آژانس های نظارتی را گمراه کرده است.

سناتورها دیک دوربین و چاک گراسلی در نامه ای نوشته اند: این اتهامات با توجه به نقش مهم توئیتر در ارتباطات ایالات متحده و گستردگی جهانی آن باعث نگرانی جدی می شود. از آگراوال خواسته شده تا 26 سپتامبر به این نامه پاسخ دهد.

این نامه مطمئنا فشار روی توئیتر را افزایش می دهد، زیرا به گفته یک قاضی، ایلان ماسک می تواند شکایت زاتکو را به پرونده حقوقی علیه این شرکت اضافه کند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید