فعالان حوزه تجهیزات پزشکی به نمایشگاه هندوستان می‌روند

Table of Contents

پیشنهاد روز

فعالان حوزه تجهیزات پزشکی به نمایشگاه هندوستان می‌روند

به گزارش گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان که محلی برای نمایش توانمندی‌های پزشکی دنیا است و بزرگترین بازار صنعت مراقبت های بهداشتی محسوب می‌شود؛ میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی خواهد بود. این نمایشگاه که ۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در دهلی نو هندوستان برگزار می‌شود؛ برترین نمایشگاه این کشور در تامین نیازهای فناورانه و تجهیزاتی بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و کلینیک ها به حساب می‌آید و دستاوردها و توانمندی‌های کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد. این فرصت در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی هم قرار گرفته تا بتوانند در این رویداد جهانی مشارکت کنند.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی؛ امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه پزشکی را در این رویداد فراهم کرده ‌است تا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در پاویون شرکت‌های ایرانی به نمایش بگذارند و با بازار جهانی این حوزه هم آشنا شوند.

این نمایشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برگزار می‌شود که برای شرکت‌های متقاضی؛ مزایایی چون حضور در نشست‌های رودررو و مذاکرات تجاری به همراه دارد و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید