لزوم آموزش نکات ایمنی به کارکنان شرکت های پیمانکاری گاز

Table of Contents

پیشنهاد روز

لزوم آموزش نکات ایمنی به کارکنان شرکت های پیمانکاری گاز

به گزارش جُستک آنلاین، جمال نیکویی در سمینار بازآموزی که برای تایید صلاحیت حرفه ای نفراتHSE پیمانکار، در سالن همایش روابط عمومی گاز گیلان برگزار شد، گفت: نمایندگانHSE پیمانکاران می توانند با ارائه آموخته های خود به سایر کارکنان سبب افزایش ضریب ایمنی در سازمان شوند.

وی با تاکید بر ادامه روند برگزاری این دوره ها برای تقویت آمادگی کارکنان شرکت های پیمانکاری برای مقابله با حوادث، اظهار کرد: HSE باید به یک فرهنگ در سازمان تبدیل شود و برای تحقق این مهم، نیازمند به تلاش و همکاری همه رؤسا و کارکنان شرکت هستیم.

مدیرعامل گاز گیلان با اشاره به اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت با رعایت معیارهای ایمنی، گفت: با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان، رویکرد این شرکت به سمت بهره برداری و نگهداری از تجهیزات سوق یافته است، بنابراین با توجه به این موضوع، رعایت الزامات ایمنی بیش از پیش باید مدنظر واحدهای مختلف سازمان، من‌جمله پیمانکاران قرار گیرد.

همچنین در این مراسم محمود شکورنیا، معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان با تشریح وضعیت ایمنی در کشور و استان، نکاتی را در جهت پیشگیری از وقوع حوادث بیان کرد.

در ادامه این سمینار که با حضور نمایندگان HSE پیمانکاران برگزار شد، شهرام مداح حسینی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست استان گیلان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در حین اجرای پروژه‌ها گفت: رعایت الزامات ایمنی سبب کاهش ریسک پروژه‌ها و به تبع آن افزایش علاقمندی سرمایه گذاران برای ورود به کار خواهد شد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید