مرکز تحقیقات و نوآوری خودروسازی سایپا و دانشگاه نوشیروانی بابل تفاهم نامه همکاری امضا کردند

Table of Contents

پیشنهاد روز

مرکز تحقیقات و نوآوری خودروسازی سایپا و دانشگاه نوشیروانی بابل تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر گنجی رئیس این دانشگاه در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک  گفت: از مهندس تیموری مدیر عامل شرکت سایپا و مسئولان وزارت علوم قدردانی می کنم که زمینه این همکاری را فراهم کردند.

وی افزود: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ۶ سال متوالی رتبه یک را در میان دانشگاه‌های کشور از نظر رتبه‌بندی تایمز و دیگر نمایه های رتبه‌بندی کسب کرده است و این دانشگاه از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. ولی می خواهیم در زمینه فناوری و ارتباط با صنعت هم جایگاه خوبی داشته باشیم. 

محمد علی تیموری مدیرعامل سایپا در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا گفت: آمادگی ارتباط با تمام دانشگاه‌ها را داریم تا بتوانیم از تفکر دانش بنیان بودن دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

 وی افزود: بالاترین  سطح دانش در دانشگاه‌های کشور هست و  امیدوارم  دانشگاه‌ها با مسائل روز صنعت آشنا شوند و  صنعت هم با توانایی های دانشگاه‌ها اشنا شود.

وی تاکید کرد: کیفیت صنعت بدون کمک دانشگاه امکان پذیر نیست، اما دانشگاه  باید در بطن صنعت قرار بگیرد تا مسائل آینده را شناسایی کند.

 انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید