نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری جُستک ، نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متأهلی) ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از سوی سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد.

براساس این گزارش، در دوره روزانه مجردی اتاق‌های یک و دو نفره سطح یک و دو ۱۶۳ هزار تومان، سطح سه ۱۵۰ هزار تومان و سطح چهار ۱۳۴ هزار تومان درنظر گرفته شده است. در این دوره اتاق‌های سه و چهار نفره سطح یک و دو ۱۳۰ هزار تومان، سطح سه ۱۲۰ هزار تومان، سطح چهار ۱۰۷ هزار تومان، اتاق‌های پنج و شش نفره سطح یک و دو ۱۱۴ هزار تومان، سطح سه ۱۰۵ هزار تومان و سطح چهار ۹۳ هزار تومان است.

اتاق های ۷ و ۸ نفره سطح یک و دو ۹۷ هزار تومان، سطح سه ۹۰ هزار تومان، سطح چهار ۸۰ هزار تومان و اتاق‌های ۹ نفر به بالا سطح یک و دو ۸۱ هزار تومان، سطح سه ۷۵ هزار تومان و سطح چهار ۶۷ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

 

براساس این گزارش، در نوبت دوم مجردی، اتاق‌های سطح یک و دو، یک و سه نفره ۲۲۴ هزار تومان، سطح سه ۲۲۵ هزار تومان و سطح چهار ۲۰۱ هزار تومان، اتاق‌های سه و چهار نفره سطح یک و دو ۱۹۵ هزار تومان، سه نفره ۱۸۰ هزار تومان، چهار نفره ۱۶۰ هزار تومان. اتاق‌های پنج و شش نفره سطح یک و دو ۱۷۱ هزار تومان، سطح سه ۱۵۸ هزار تومان، سطح چهار ۱۴۰ هزار تومان، اتاق‌های هفت و هشت نفره سطح یک و دو ۱۴۶ هزار تومان، سطح سه ۱۳۵ هزار تومان، سطح چهار ۱۲۰ هزار تومان،اتاق‌های ۹ نفر به بالا سطح یک و دو ۱۲۲ هزار تومان، سطح سه ۱۱۲ هزار تومان و سطح چهار ۱۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

این مبلغ در دوره روزانه متأهلی برای اتاق‌های مستقل سطح یک و دو ۳۲۶ هزار تومان، سطح سه ۳۰۱ و سطح چهار ۲۶۸ هزار تومان درنظر گرفته شده است. همچنین اتاق‌های مشترک این دوره در سطح یک و دو ۲۲۸ هزار تومان، سطح سه ۳۱۱ هزار تومان و سطح چهار ۱۸۷ هزار تومان است.

همچنین اجاره‌بها در دوره شبانه متأهلی مستقل در اتاق‌های یک و دو نفره ۴۸۹ هزار تومان، سه نفره ۴۵۲ هزار تومان و چهار نفره ۴۰۲ هزار تومان و مشترک یک و دو نفره ۳۴۲ هزار تومان، سه نفره ۳۱۶ هزار تومان و چهار نفره ۲۸۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید