واکنش کاربران به تغییرات اینستاگرام/ شبیه تیک تاک شدن را متوقف کنید

Table of Contents

پیشنهاد روز

واکنش کاربران به تغییرات اینستاگرام/ شبیه تیک تاک شدن را متوقف کنید

به گزارش گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از انگجت، کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به تغییرات جدید اینستاگرام واکنش منفی نشان دادند. این پلتفرم برای شبیه شدن به رقیب خودش تیک تاک،‌ مجموعه‌ای از تغییرات را انجام داد اما نتوانست نظر کاربران را جلب کند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام از این برنامه در برابر واکنش منفی کاربران دفاع کرد.

این تغییرات که شامل یک فید اصلی الگوریتمی، ویدئوهای عمودی شبیه تیک تاک و ویژگی ریمیکس به سبک این شبکه اجتماعی است.

آدام موسری در این باره گفت: ما نگرانی‌های شما را درک می کنیم. فید آزمایشی متمرکز بر ویدئو هنوز خوب نیست و قبل از رسیدن به همه کاربران باید بهبود پیدا کند. ما باید تکامل پیدا کنیم، زیرا جهان به سرعت در حال تغییر است.

موسری همچنین از افزایش پست های توصیه شده در فیدهای کاربران دفاع کرد. او معتقد بود که این نوع تبلیغات موثرترین و مهم ترین راه برای تولیدکنندگان محتوا برای رشد حساب و جذب مخاطبان هستند. او گفت که کاربران می‌توانند در صورت عدم علاقه، تمام توصیه‌ها را به مدت یک ماه متوقف کنند.

این صحبت ها در واقع پاسخ اینستاگرام به واکنش شدید کاربران علیه فید ویدئویی و پیشنهادها است. کاربران سرشناس این برنامه اخیرا اینستاگرام را به دلیل تلاش برای شبیه تیک تاک شدن نقد کردند. پست‌ها و طومارهای منتشر شده از سوی کاربران از این شبکه اجتماعی می خواهد تا با تمرکز روی عکس‌ها، اینستاگرام را دوباره اینستاگرام کند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام مسیر خودش را تغییر دهد. متا سابقه طولانی در تکرار ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی رقیبش از جمله تیک تاک و اسنپ چت دارد. فید آزمایشی و پیشنهادها به وضوح به منظور جلوگیری از کوچ کاربران اینستاگرام به سمت تیک تاک به این برنامه اضافه شدند. تا زمانی که متا نگران کوچ کاربران باشد، بعید است که به طور کامل ویژگی هایی مانند اینها را حذف کند.

اینستاگرام با تقویت پیشنهادهای الگوریتمی، امکان ریمیکس پست‌ها (مشابه ویژگی «دوئت» تیک تاک) و تبلیغ ویدئوی تمام‌صفحه عمودی، در تلاش است تا خودش را شبیه به تیک تاک کند. فیس بوک نیز در حال تغییر است. هفته گذشته، مارک زاکربرگ از احیای فید زمانی در برنامه اصلی فیس بوک، در کنار تب جدید الگوریتمی خانه خبر داد، این تغییر تلاشی برای تقلید از صفحه محبوب برای شما در تیک تاک است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید