پالسی نو؛به راحتی نوبت شماست

Table of Contents

پیشنهاد روز

پالسی نو؛به راحتی نوبت شماست

به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با مسئولین این شرکت انجام داده ایم

لطف می کنید بفرمایید  این اپلیکیشن از چه زمانی وبا چه هدفی شروع به کار کرد

سال ها تجربه کار در مراکز درمانی و پاراکلینیکی و برخورد نزدیک با بیماران و لمس مشکلاتشان بعد از ویزیت پزشک و صدور نسخه جهت پیدا کردن مناسب ترین مرکز درمانی و رزرو نوبت از این مراکز، باعث شد در نهایت در سال ۱۳۹۶ راه حلی را برای این مشکل طراحی کنیم. به دنبال این بودیم که بیمار بعد از ویزیت پزشک برای مدیریت دستوراتی که پزشک برای ایشان تجویز کرده بود ، سامانه ای طراحی کنیم. سامانه ای که به راحتی بتوان به صورت آنلاین از مراکز پاراکلینیکی مثل تصویربرداری ، آزمایشگاه و فیزیوتراپی نوبت رزرو کرد.یا اینکه نسخ دارویی و تجهیزات پزشکی را بتوان به صورت آنلاین خریداری نمود و حتی برای بیمارانی که توان حرکت و مراجعه به پزشک را ندارند ، خدمات درمانی را در محل خود دریافت کنند.

نحوه عملکرد این اپلیکیشن و استارتاپ  چگونه است؟

 از ویژگی های اصلی پالسی نو میتوان به افزایش قدرت انتخاب مراکز پاراکلینیکی توسط کاربر اشاره کرد که میتوان با فیلتر های موجود ، نزدیک ترین مرکز ، کمترین قیمت و زودترین نوبت ارائه خدمات را طبق نسخه پیدا نمود. همزمان با اجرایی شدن نسخ الکترونیکی برای افزایش کیفیت خدمات و با دریافت دسترسی از بیمه های پایه در صدد توسعه پالسی نو در حوزه سلامت الکترونیک هستیم. برای دریافت و نصب اپلیکیشن میتوانید با مراجعه اپ استورهای موجود مثل کافه بازار ، گوگل پلی و مای کت  یا از طریق سایت پالسی نو www.pulsyno.com یا حتی با شماره گیری ۷۹۲۹۶-۰۲۱ نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید.

نام طراح و مدیر این اپلیکیشن را بفرمایید

بعد از شناسایی مشکل و طرح محصول ، تیم سازی شکل گرفت. آقای پیمان شادیان مدیر عامل و بنیان گذار این سامانه به همراه آقای حمید سقایی و امین کمالی به عنوان هم بنیان گذار تیم ایده پرداز اولیه سامانه پالسی نو بودند.بعد از جذب سرمایه اول از هلدینگ آفرینش در سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی وارد فاز تولید و توسعه سامانه شدیم که تا به امروز بعد از ۲ سال ، بیش ز ۲۰۰ هزار کربر از خدمات پالسی نو بهرمند شده اند. در حال حاضر پالسی نو با ارائه خدمات نوبت دهی از مراکز پاراکلینیکی ، سفارش آنلاین دارو و محصولات داروخانه ای و همین طور ارائه خدمات درمانی در منزل از طریق اپلیکیشن و سایت در دسترس کاربران استو

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید