پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده | سکه سقوط می‌کند؟

Table of Contents

پیشنهاد روز

پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده | سکه سقوط می‌کند؟

خدیجه نوروزی- جُستک آنلاین: محمد کشتی آرای در گفت و گو با جُستک آنلاین گفت: در آخرین معاملات روز گذشته قیمت پایانی هر انس طلا به ۱۷۶۵ دلار رسید که نسبت به اول هفته ۱۷ دلار افزایش قیمت را نشان می داد این در حالی است که از اول هفته ای که گذشت قیمت طلا سیر نزولی داشت.

یک پیش بینی جالب از قیمت طلا و سکه در هفته آینده | سکه سقوط می کند؟

وی افزود: روز گذشته مجددا قیمت ارز با افزایش همراه شد و این افزایش به انضمام افزایش ۱۷ دلاری قیمت انس جهانی باعث شد قیمت طلا و سکه در حالی که اواسط هفته سیر نزولی پیدا کرده بود مجددا با افزایش همراه باشد.

قیمت سکه طرح قدیم روز گذشته در آخرین معاملات ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. 

قیمت سکه طرح جدید نیز به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که به نسبت اول هفته یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. 

نیم سکه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان شد که به نسبت اول هفته ۳۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. 

ربع سکه هم با ۳۵۰ هزار تومان افزایش به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. 

سکه های یک گرمی هم با ۵۰ هزار تومان افزایش در آخرین معاملات هفتگی به دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای گفت: افزایش قیمت انواع سکه با توجه به افزایش قیمت ارز انجام شد. روز گذشته افزایش قیمت ارز باعث شد قیمت طلا و سکه سیر صعودی داشته باشد این در حالی بود که در اواسط هفته و اوایل هفته قیمت به حداقل خود یا همان کف قیمت رسید. 

دلار پنجشنبه در بازار آزاد به ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به اول هفته هر دلار آمریکا هزار و ۳۲۰ تومان افزایش قیمت را به دنبال داشت. 

قیمت هر مثقال طلای آب شده هم با ۳۶۰ هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات به ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید. 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۸۳ هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات هفتگی یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان مبنای داد و ستد در بازار طلای کشور بود.

حباب سکه هم با ۵۴ هزار تومان افزایش هفتگی روز گذشته به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران  تاکید کرد: در هفته پیش رو با توجه به حساس شدن مذاکرات برجام انتشار هر خبری در این خصوص می تواند شیب بازار را تغییر دهد بنابراین سیر نزولی و صعودی بازار طلا در این هفته متاثر از اخبار برجام خواهد بود.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید