چرا بعضی فیلم ها هنگام پخش در اینستاگرام ناگهان قطع می شود؟

Table of Contents

پیشنهاد روز

چرا بعضی فیلم ها هنگام پخش در اینستاگرام ناگهان قطع می شود؟

یکی از دلایل به وجود آمدن چنین مشکلی، عدم سازگاری با اندازه صفحه نمایش، به خصوص در محصولات تاشو است. البته شرکت متا هنوز برای حل این معظل راه حلی پیدا نکرده است. کاربران اندروید اینستاگرام هنگام پیمایش در اپلیکیشن به این مشکل برخورده اند. البته پارسال هم گزارش‌هایی از این مشکل در Reddit منتشر شده بود. اواخر پارسال نیز این باگ در گوشی‌های سامسونگ، وان پلاس و شیائومی با اندروید ۱۱ یا ۱۲ مشاهده شد.

یک راه‌ حل، عبور از فیلم قبل از بازگشت مجدد به آن است. چندین کاربر نیز از وجود همین مشکل در پخش زنده اینستاگرام خبر داده اند. به گفته آن‌ها علی‌رغم بالا بودن سرعت اینترنت باز هم برنامه آن‌ها گاها متوقف می‌شود. برای حل این باگ راه‌هایی از جمله حذف نصب اپلیکیشن اینستاگرام، پاک کردن حافظه پنهان و داده‌ها وجود دارد.

روش اول

وای فای یا اینترنت همراه خود را چک کنید.

این ابتدایی راه برای حل مشکل قطعی اینستاگرام الان است  ،چون ممکن است اتفاقاتی مانند ، پایان حجم اینترنت ، پایان مهلت استفاده ، خاموش شدن ناگهانی مودم ، آنتن دهی نامناسب دستگاه تان و … همه می توانند مقصر قطع شدن اینترنت شما باشد ، پس بهتر است قبل از هر کاری اینترنت را چک کنید و ترجیحا در صورت استفاده از اینترنت پرسرعت آن را به اینترنت دیتا تغییر داده یا بالعکس و دوباره امتحان کنید. همچنین قبل از روشن کردن اینترنت 30 ثانیه حدودا صبر کنید.

روش دوم

از برنامه خارج و دوباره وارد شوید.

گاهی اوقات ساده ترین راه حل برای رفع یک برنامه خرابکار ، ترک برنامه و سپس راه اندازی مجدد آن است. ایده اصلی این است که شما برنامه را از حافظه پاک کرده و یک راه اندازی تمیز داشته باشد.

برنامه را به طور کامل ببندید و دوباره آن را باز کرده و تست کنید ، در صورتی که مشکل قطعی اینستاگرام شما برطرف نشد  ،سایر روش ها را امتحان کنید.

روش سوم

در صورت وجود نسخه جدید ، برنامه را آپدیت کنید.

اگر برنامه اینستاگرام شما بخاطر برخی از مشکلات نرم افزارهای مخرب یا نرم افزارها خراب شود ، به روزرسانی برنامه ها احتمالاً راه حل لازم است. به روزرسانی ها معمولاً حاوی تکه های اصلاح شده برای پیشرفت های امنیتی هستند و از هرگونه ایرادی که باعث خراب شدن برنامه شود ، خلاص می شوند.

پس بهتر است جهت اطمینان بیشتر ، وارد برنامه کافه بازار ، پلی استور یا اپ استور و … شوید و برنامه جدید را دریافت و نصب کنید.

راه چهارم

آپدیت سیستم عامل

شاید تصور برخی از افراد این باشد که تنها به روز رسانی نسخه اینستاگراک کافیست و با انجام این کار باید برنامه به درستی عمل کند اما این طور نیست و شما باید برای حل خیلی از مشکلات احتمالی ، سیستم عامل را نیز به روز رسانی کنید.

در دستگاه آیفون وارد settings و سپس General شوید و در نهایت روی Update software اشاره و به روز رسانی کنید.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید