کالا بی کالا ; مرجع فروش عطر و ادکلن در ایران

Table of Contents

پیشنهاد روز

کالا بی کالا ; مرجع فروش عطر و ادکلن در ایران

 به گزارش جُستک ،سایت کالا بی کالا یک مرجع مطمئن برای معرفی و خرید عطر و ادکلن در ایران است که از سال 98 کار خود را آغاز کرده و توانسته با ارائه مشاوره مناسب به مشتریان فروش اینترنتی عطر و ادکلن را ساده‌تر کند.

کالا بی کالا از آغاز کرونا در کشور یعنی اسفند ۹۸ کار خود را آغاز کرد و توانست طی مدت دو سال یکی از معتبرترین فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن در ایران شود. شاید فروش عطر و ادکلن به صورت آنلاین کمی دشوار باشد، اما ما در کالا بی کالا سعی کردیم تا با انتقال اطلاعات درست به کاربر کاری کنیم که کاربران در سریع ترین زمان حتی بدون استشمام عطر بتوانند عطر و ادکلن خود را تهیه کنند. بزرگترین ویژگی کالا بی کالا ارائه مشاوره و اطلاعات مناسب به کاربران برای خرید ادکلن می باشد. ما قصد داریم در آینده وارد دسته محصولات جدید شده و تمام محصولات حوزه زیبایی را تحت پوشش قرار دهیم.

کالا بی کالا ، نگاهی نو به فروش آنلاین محصولات

کالا بی کالا ; مرجع فروش عطر و ادکلن در ایران

مدیر مجموعه کالا بی کالا سید صالح اسلام پناه که پیش‌تر به عنوان یکی از فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده و با مجموعه‌های بزرگی همکاری داشته در حال حاضر سکان‌داری تیم کالا بی کالا را برعهده گرفته است. به گفته ایشان; فروش آنلاین درایران تحت تاثیر سبک سنتی و اصطلاحاً بازاری فروش است و هیچ شباهتی به کسب و کارهای آنلاین و استارتایی ندارد و فقط نحوه سفارش‌گیری تغییر کرده است، ما اگر قصد داریم خدماتی نو ارائه دهیم باید کمی متفاوت عمل کنیم تا بتوانیم تاثیر بزرگی ایجاد کنیم و سبک خرید مردم را تغییر دهیم. روزهای اول راه‌اندازی پروژه شاید فقط به بقاء این پروژه فکر می‌کردیم اما امروز توانسته‌ایم به عنوان یکی از معتبرترین مراجعه فروش عطر و ادکلن شناخته شویم و یکی از بازیگران اصلی این حوزه باشیم. ما از شروع فعالیت خود سعی کردیم تا روی زیر ساخت‌های کسب و کار خود تمرکز کنیم به همین خاطر برای انتخاب افراد تیم وسواس خاصی داریم. سعی کردیم در تیم کالا بی کالا توانایی افراد را شناسایی کنیم و به پرورش این توانایی‌ها بپردازیم و از آنها در راستای اهداف تیم استفاده کنیم. تیم کالا بی کالا تشکیل شده از افرادی با استعداد و توانایی اجرایی بالا که شاید رمز موفقیت این تیم دقیقاً همین باشد.

کاربران بعد از ورود به سایت کالا بی کالا از بین دسته بندی های مختلف می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و توضیحات کاملی از آنرا مشاهده کنند. اطلاعاتی نظیر اینکه مناسب چه فصلی است، چه ساختاری دارد، درجه کیفی محصول چیست و شرکت سازنده کجاست و… در کالا بی کالا می توانید مشاهده کنید.

شما کاربران عزیز می‌توانید به راحتی با ورود به سایت کالا بی کالا به آدرس Kalabkala.Com از بین دسته‌های محصولی مختلف، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و ثبت سفارش کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از کارشناسان آنلاین برای این منظور استفاده کنید.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید