گرمای بیش از حد هوا، تهدیدی برای زیرساخت اینترنت انگلیس

Table of Contents

پیشنهاد روز

گرمای بیش از حد هوا، تهدیدی برای زیرساخت اینترنت انگلیس

به گزارش گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از ایندیپندنت، انگلیس اخیرا موج گرمایی را پشت سر گذاشت که مانند آن قبلا دیده نشده بود. دمای هوا به 40 درجه سانتیگراد رسید و در نتیجه خانه‌های زیادی دچار حریق شد. آتش‌سوزی‌های جنگلی در سراسر اروپا نیز به وجود آمد.

اما گرما یک قربانی دیگر هم داشت: زیرساخت اینترنت. گوگل و اوراکل هر دو مجبور شدند سرویس‌ها و سرورهای ابری خود را حذف کنند زیرا سیستم‌های خنک‌کننده آن‌ها قادر به تحمل دما نبودند و در خطر سوختن بودند.

اوراکل گفت که در حال شناسایی زیرساخت‌های خدماتی است که می‌تواند به طور ایمن خاموش شود تا از خرابی‌های سخت‌افزاری اضافی جلوگیری شود، در حالی که محصولات گوگل کلود هنگام تلاش برای دسترسی به یکی از سرورهای لندن خود، نرخ خطا، تأخیر یا در دسترس نبودن سرویس را تجربه کردند.

اگرچه این اختلالات فقط مدت کوتاهی به طول انجامید، اما اگر دما همچنان رو به افزایش برود، مشکلات بیشتر بدتر خواهند شد. به دلیل تغییرات آب و هوایی، در سال 2070، زمستان‌ها تا 3.9 درجه سانتی‌گراد گرم‌تر و تابستان‌ها تا 4.9 درجه سانتی‌گراد گرم‌تر خواهد شد. هم مردم و هم کسب‌وکارها تاثیرات این گرما را احساس خواهند کرد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید