تلویزیون 165 اینچی تاشو از راه رسید

Table of Contents

پیشنهاد روز

تلویزیون 165 اینچی تاشو از راه رسید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از نیواطلس، تلویزیون ان 1 که توسط شرکت سی سید تولید شده، به گونه‌ای طراحی شده که نمایشگر آن به 5 تکه تقسیم شده و تا می شود. این تلویزیون دارای یک پایه آلومینیومی هم هست که نمایشگر تا شده در بالای آن قرار می گیرد.

تلویزیون یادشده تا 90 درجه به سمت راست یا چپ می چرخد و استفاده از فناوری خاصی موسوم به کالیبراسیون تطبیقی شکاف ها باعث می‌شود که مرزهای بین پانل‌های نمایشگر ناپدید شوند تا تصاویری بدون درز در دسترس قرار بگیرد.

از ویژگی‌های دیگر این تلویزیون می‌توان به پردازش رنگ 16 بیتی، پشتیبانی از محتوای دینامیک HDR10+، روشنایی 1000 نیت، نرخ تازه‌سازی صفحه 3840 هرتز و کنتراست 30000:1 اشاره کرد. صفحه نمایش همچنین دارای پوشش سطحی برای کمک به کاهش شدید نور است.

 

 

تلویزیون مذکور مجهز به پنج پرت HDMI، دو پرت USB، به علاوه یک اتصال اترنت است و پایه زیر صفحه نمایش گسترده به عنوان یک سیستم صوتی یکپارچه با دو بلندگوی 100 واتی عمل می کند.

فروش این تلویزیون از سه ماهه اول سال 2023 در قالب مدل‌های 103، 137 و 165 اینچی آغاز شده و قیمت آن از 190000 دلار آمریکا شروع می شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید