شبکه اجتماعی پونیشیر آغاز به کار کرد

Table of Contents

پیشنهاد روز

شبکه اجتماعی پونیشیر آغاز به کار کرد

 به گزارش جُستک ، معین شبان طرقبه، مدیرعامل شبکه اجتماعی پونیشیر درخصوص ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «در حوزه سرویس میکروبلاگینگ فارسی کمبود وجود دارد و امیدوارم با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت، فرایند ادامه فعالیت این شبکه اجتماعی بهبود یابد.»

وی درزمینه امکانات و خدمات این شبکه اجتماعی و آینده آن افزود: «این شبکه اجتماعی که سرویس میکروبلاگینگ را به کاربران ایرانی و فارسی زبان ارائه می‌دهد قصد دارد در آینده فعالیت خود را توسعه داده و به‌صورت بین الملل فعالیت نماید.»

گفتنی است معین شبان طرقبه، به مناسبت شروع فعالیت این شبکه اجتماعی از تمامی کاربران ایرانی دعوت به عضویت از طریق آدرس ponishare.ir کرده است.

 آنطور که در وب‌سایت این شبکه اجتماعی درج شده پونیشیر بعد از چند ماه فعالیت آزمایشی موفق به جذب بیش از ۱۴۵۶ کاربر و ۱۸۱ کسب شده است.

قوانین عضویت در این شبکه اجتماعی به شرح زیر است:

۱- کابران پونیشیر باید دارای حداقل ۱۸ سال سن باشند.

۲- کاربران پونیشیر حق انتشار تصاویر و نظرات غیر اخلاقی و غیر قانونی را ندارند.

۳- کاربران پونیشیر به هیچ وجه نباید تصویر، نظر تبلیغاتی و اسپم در صفحه شخصی خود و یا سایر صفحات انتشار دهند.

۴- کاربران پونیشیر نباید پونیش و یا تصاویر دیگران را به نام خود انتشار دهند. همچنین قانون کپی رایت باید توسط تمام کاربران این شبکه رعایت شود.

۵- کاربران پونیشیر نباید پونیش ها و یا نظراتی که جنبه تهدید و آزار دارند، انتشار دهند. همچنین پونیش ها و نظراتی فرد نباید شامل خودکشی یا ترغیب فرد به استفاده از مواد مخدر و روان گردان شود.

۶- در صورتی که اطلاعات حساب کاربری فرد کامل نباشد، پونیشیر به حساب کاربری او به عنوان ربات نگاه می کند.

نقض هر یک از موارد بالا، نقض قوانین پونیشیر است و فرد باید برای پایدار بودن در این شبکه اجتماعی، موارد فوق را رعایت کند در غیر این صورت حساب کاربری وی مسدود میگردد.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید