گلکسی اس 22 سامسونگ در بازار اروپا چه قدر قیمت خورد؟

Table of Contents

پیشنهاد روز

گلکسی اس 22 سامسونگ در بازار اروپا چه قدر قیمت خورد؟

چند هفته تا رونمایی رسمی سری گلکسی اس۲۲ سامسونگ فاصله داریم و در گزارشی جدید از گیزموچاینا قیمت آن‌ها در بازار اروپا فاش شده است.

قیمت مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸۴۹ یورو و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸۹۹ یورو خواهد بود. گلکسی اس ۲۲ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱۰۴۹ یورو قیمت دارد، درحالی‌که مدل بالاتر مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۰۹۹ یورو فروخته خواهد شد.

از طرفی دیگر، گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۲۴۹ یورو و مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۳۴۹ یورو در دسترس خواهد بود. در نهایت مدل رده‌بالا با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۴۴۹ یورو به‌فروش خواهد رسید.

نکته‌ی قابل‌توجه این است که اطلاعات فاش‌شده‌ی جدید با گزارش قبلی مطابقت ندارد؛ چراکه گفته شده بود مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای ۱۲ گیگابایت رم و مدل رده‌بالا دارای ۱۶ گیگابایت رم است. افزون‌براین، گزارش‌هایی در مورد عرضه‌ی یک مدل با حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی توسط سامسونگ منتشر شد که در اینجا وجود ندارد.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید