آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور | ترافیک سنگین در برخی مقاطع هراز | هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

Table of Contents

پیشنهاد روز

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور | ترافیک سنگین در برخی مقاطع هراز | هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

 به گزارش جُستک آنلاین، علی‌ اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع هراز و آزادراه قزوین – کرج 

وی اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو نشان می‌دهد؛ در دیگر محورهای تهران-شمال در حال حاضر ترافیک خاصی نداریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد:‌ در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

کاهش ۵.۵ درصدی ‌تردد خودرو در جاده‌ها

وی اظهار کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۴۵۱ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل  ۵.۵ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۹.۷ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

جاده فرعی شمشک-دیزین مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

آشوری بیان کرد: همچنین محور هشتگرد – طالقان، محور لاسم – ارجمند در استان مازندران و محور ریگان – ایرانشهر به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

 آزادراه‌های ‌کرج-قزوین و تهران-کرج‌ ‌پرترددترین جاده‌های کشور 

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج-قزوین با ۱۵۶ هزار تردد آزادراه‌ ‌تهران-کرج‌ با ۱۵۱ هزار تردد، و آزادراه ‌کرج-تهران‌ با ۱۴۷ هزار تردد، ثبت شد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ‌از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است؛ ‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ‌۱۹ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء‌ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان ‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ ممنوع است همچنین در محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد ‌کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۶ الی ۲۴ امروز و روزهای‌ ‌یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو در محور هراز ممنوع است.

‌ترددتریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امرو و فردا در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع ‌است.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس‌ تردد انواع تریلرها و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ یکشنبه پیشِ رو ممنوع است.

در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس‌ تردد انواع تریلرها و کامیون‌ غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ یکشنبه پیشِ رو ممنوع است.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید