آخرین وضعیت راه های کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس

Table of Contents

پیشنهاد روز

آخرین وضعیت راه های کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش جُستک آنلاین، براساس اطلاعات ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، اکنون ترافیک در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، سرودار و حدفاصل میدانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین و رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

آزادراه قزوین – رشت دارای بارش پراکنده باران و محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

محور مسدود شریانی کشور شامل محور ریگان – ایرانشهر و محور دارای انسداد فصلی محور لاسم – ارجمند و محور مسدود غیرشریانی نیز محور تهران – امامزاده داود گزارش شده است.

طی شبانه‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌ روز قبل ۶.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید