آخرین وضیعت حمل و نقل جاده ای در مرزهای شش گانه با عراق | زائران اربعین بیشتر از این مرز بر می گردند

Table of Contents

پیشنهاد روز

آخرین وضیعت حمل و نقل جاده ای در مرزهای شش گانه با عراق | زائران اربعین بیشتر از این مرز بر می گردند

به گزارش جُستک آنلاین، حسین مُذنِب با یادآوری این‌که ۱۸ جایگاه اتوبوس به مقصد ۱۸ استان در پایانه مهران آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیز در این محل مستقر است و  بازرسان نیز بازرسی‌های مربوطه را دنبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: دفتر حقوقی سازمان راهداری نیز در پایانه مهران مستقر شده و کمیسیون‌های مربوطه بررسی تخلفات را تشکیل داده است و آنگونه که باید با متخلفان برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز ذخیره‌سازی شده است، افزود: تاکنون ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس طی ۲۴ ساعت گذشته به شهرهای کشور اعزام شدند. حدود ۶۵ درصد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران باز می‌گردند و این پایانه پرترددترین پایانه مرزی است‌.

مذنب با تاکید بر اینکه با کمبود اتوبوس روبه‌رو نشده‌ایم، گفت: همکاران ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیران ارشد از سراسر کشور در پایانه مهران مستقر شده‌اند و برای تسهیل در تردد زائران، تامین اتوبوس و برخورد با هرگونه تخلفات آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه در پایانه خسروی بیشترین تردد به وسیله خودروی شخصی صورت گرفت، اعلام کرد: اتوبوس‌های شهری در پایانه مستقر شدند که زائران عزیز را به قصرشیرین و از آنجا به سایر شهرها اعزام کنند. خوشبختانه در مرزهای شش‌گانه کشور هیچ مشکلی از جهت کمبود ناوگان حمل و نقل زمینی وجود ندارد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید