اختتامیه «جشنواره نانو و رسانه» برگزار شد/ کسب رتبه نخست توسط خبرنگار خبرگزاری فارس

Table of Contents

پیشنهاد روز

اختتامیه «جشنواره نانو و رسانه» برگزار شد/ کسب رتبه نخست توسط خبرنگار خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت جُستک، آئین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰، امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران رسانه‌های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار شد.

فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شد و شرکت کنندگان تا ۲۰ خرداد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند. ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند.

در این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی در ۶ بخش صدا، سیما، رادیو، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، عکس‌ها و شبکه‌های اجتماعی بررسی شده و در هر یک از بخش‌ها برگزیدگانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

در جشنواره امسال بیش از ۳۰۰ اثر در ۳ بخش رسانه‌های عمومی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال شد و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب شدند. برترین آثار رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ با حضور  علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی و تقدیر شدند.

در بخش آثار خبرگزاری‌ها، شهین مردانی، با عنوان اثر «توقف در گلوگاه بی مسئولیتی نهادها/ چرا فناوری نانو برای کاهش آلودگی هوا به کار گرفته نمی‌شود» رتبه نخست را کسب کرد.

میترا سعیدی کیا، خبرنگار خبرگزاری مهر  با عنوان اثر «راه‌های نانویی کاهش آلودگی هوا» رتبه دوم آثار خبرگزاری‌ها را کسب کرد. 

عسل اخویان طهرانی، روزنامه‌نگار روزنامه جام جم با عنوان اثر «مهاجرت معکوس به نفع نانو» رتبه نخست مطبوعات و ندا اظهری، روزنامه‌نگار روزنامه فرهیختگان با عنوان اثر «صرفه جویی ۹۰ درصد مصرف آب با فناوری نانو» رتبه دوم مطوباعت را کسب کرد. 

مریم رضایی خبرگزاری ایسنا، محیا معصومی خبرگزاری دانشجو، منیر ابراهیم زاده خبرگزاری ایرنا و محمد کیایی از واحد مرکزی خبر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید