استارت‌ آپ حقوقی وکیلیو ،مسیر حقوقی مطمئن

فهرست

پیشنهاد روز

استارت‌ آپ حقوقی وکیلیو ،مسیر حقوقی مطمئن

 به گزارش  جُستک ،استارت‌آپ حقوقی وکیلیو با بهره‌مندی ازمتخصصین حقوقی، سرمایه گذاری و توسعه کارآفرینی، فعالیت خود از سال ۲۰۱۷ را از شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز کرده است. این مجموعه در سالیان اخیر افتخار اجرای ده‌ها پرونده حقوقی و سرمایه گذاری موفق ایرانیان خارج از کشور را در کارنامه خود داشته است.
استارت آپ حقوقی وکیلیو بعد از گذشت ۳ سال فعالیت موثر، هم اکنون بصورت یک ” پلتفرم حقوقی هوشمند مبتنی بر بلاکچین، در راستای تسریع فرآیند ارائه مشاوره حقوقی و تسهیل ضوابط طرح دعاوی در محاکم منطقه ی و بین الملل ” در۳ دفتر فعال داخل و خارج از کشور، آماده ارائه کلیه خدمات در بستر وکالت دعاوی حقوقی و کیفری برای ایرانیان، مشاوره قراردادهای بین‌الملل وتسهیل فرآیند حقوقی تبادل فناوری، سرمایه گذاری و فروش محصول و اعطای نمایندگی در راستای توسعه کسب و کار است.

استارت‌ آپ حقوقی وکیلیو ،مسیر حقوقی مطمئن

مشاوره حضوری

مشاوره حقوقی حضوری برترین و پرمخاطب ترین فرآیند دراجرای روند وکالت توسط موسسات خدمات حقوقی و قضایی می‌باشد. در این فرآیند با مراجعه به سایت “پلتفرم حقوقی وکیلیو” و گرفتن وقت مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای آغاز فرآیند پرونده حقوقی خود در زمان و وقت صرفه جویی خواهند کرد. وکیلیو تضمین کیفیت در ارائه خدمات حقوقی است.

وکیلیو در زمینه مشاوره خانواده طلاق ، نفقه ، مهریه، اجرت المثل ،حضانت فرزند.و  کیفری  ،سرقت ،قتل،جعل،کلاهبرداری . و ملکی،   الزام به تنظیم سند،خلع ید،تخلیه ،افراز و تقسیم و وصول مطالبات ، ارث انحصار وراثت و دعاوی بین المللی و حقوق استارت‌آپ های ایرانی و مشاوره سرمایه‌گذاری فعال است.

برای بهره مندی از خدمات وکیلیو اینجا را کلیک کنید

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید