انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

Table of Contents

پیشنهاد روز

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

همچنین این مغازه ها نیز دارای شیشه های معمولی بوده اند اما امروزه با آمدن شیشه سکوریت (که شیشه های بسیار مقاوم تری نسبت به شیشه معمولی هستند) از این مدل شیشه استفاده می کنند. دلیل استفاده شیشه سکوریت نیز ایمن و بی ضرر بودن آن است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح این دو محصول بپردازیم.

کرکره برقی چیست؟

یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد که در بسیاری از مکان ها مانند مغازه ها، پارکینگ، مراکز تجاری و تفریحی و … استفاده می شوند. و امکان چاپ هر نوع اسم و یا تبلیغاتی روی این کرکره برقی ها وجود دارد.

اولین دلیلی که شرکت آراکس کرکره برقی را به شما پیشنهاد می کند داشتن امنیت بالای آن بوده. به خصوص امروزه که دزدی خیلی راحت شده و سارقان با تجیهزات کاملی به سراغ دزدی می روند.

درب اتوماتیک برقی از جنس آلمینیوم ساخته شده که دارای رنگ های مختلفی بوده و توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است. می توان به یقین گفت، هر امنیتی که کرکره های دستی برای شما ایجاد می کند، کرکره های برقی دو سه برابر آن امنیت را به وجود می آورد.

با نصب کردن کرکره برقی در پنجره و یا درب های منزلتان می توانید مدیریت باز و بسته شدن را در دستان خود بگیرید.

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

قبل از اینکه اقدام به خرید کرکره برقی کنید باید از انواع آن اطلاع داشته باشید. درب اتوماتیک برقی در اندازه و انواع مختلفی تهیه می شود. که شما با توجه به بودجه ای که دارید، نوع کرکره برقی مناسب خود را انتخاب کنید. مشاوران ما در سایت آراکس به شما در انتخاب بهترین کرکره برقی کمک می کنند.

انتخاب رنگ کرکره برقی

برای خرید کرکره برقی باید به رنگ آن نیز توجه داشته باشید، بهتر است رنگ را با در نظر گرفتن نمای ساختمانی انتخاب کنید. کرکره برقی های با کیفیت با رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می شوند که از بهترین نوع رنگ در بازار خودرو و لوازم خانگی است.

تیغه های رنگی کرکره برقی

تیغه های کرم و سفید بیشتر مورد استفاده هستند و اگر به نمای ساختمان ها دقت کنید متوجه رنگ این تیغه ها می شوید.

انواع و قیمت کرکره برقی

پارکینگ

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

این نوع کرکره برقی ریزه کاری خاصی ندارد، اما برای این کرکره برقی نمی توان قفل آویز نصب کرد، و باید با استفاده کردن از تیغه های خاص از باز شدن این کرکره برقی جلوگیری کنیم.

یکی از بهترین تیغه های پارکینگ، تیغه کرکره غضروف دار است که صدای کمی دارد و اگر کرکره برقی دیلم نباشد، امکان باز و بسته کردن آن به راحتی نبوده.

بالکن

کرکره برقی بالکن از دو نوع تیغه کرکره آلمینیوم سایز 80 یا تیغه غضروف دار استفاده می شود.

پنجره

این کرکره معمولا شبیه کرکره برقی بالکن بوده و همان هزینه ها را هم دارد. معمولا رول کرکره برقی بالکن به سمت داخل بوده و رول پنجره به سمت بیرون است.

مغازه

نرمال ترین نوع کرکره برقی بوده. معمولا از تیغه آلمینیومی سایز 80 استفاده می شود. موتور مورد استفاده در آن تیوبلار یا ساید بوده.

شیشه سکوریت چیست؟

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

امروزه از شیشه های سکوریت به خاطر مقاومت بالایی که دارند در وردی ها و درب های مغازه، فروشگاه، نماهای ساختمانی و هر جایی که نیاز به امنیت بالا دارند استفاده می شود.

این شیشه برعکس شیشه های معمولی قابلیت برش و سوراخ کردن را ندارند، به عبارتی اول شیشه ها در سایز های مدنظر برش داده می شوند و بعد سوراخ های لازم روی آن ایجاد و سپس در کوره قرار می گیرند و بعد از آن وارد مراحل مقاوم سازی می شوند.

شیشه سکوریت اگر شکسته شوند به حالت پودری تبدیل می شوند ولی شیشه های معمولی حالت تیز و برنده ای دارند.

برای خرید شیشه سکوریت می توانید با مجموعه آراکس تماس حاصل فرمایید.

انواع شیشه سکوریت

شیشه سکوریت ها می توان بر اساس رنگ، استفاده و اندازه تقسیم بندی کرد. انواع شیشه سکوریت در سایت آراکس به ترتیب زیر بوده:

سندبلاست :

شیشه سکوریت سندبلاست از پاشیدن شن های مخصوص با فشار زیاد روی شیشه ساخته می شود. این فرآیند باعث می شود که لایه نازک شیشه دارای نمای ماتی شود. می توان شیشه ها را نیز طرح دار کرد که این بستگی به نظر مشتری دارد. یکی از پرکاربرد ترین طرح ها سند بلاست روی شیشه ثبت کردن لوگوی شرکت بوده.

رفلکس :

شیشه سکوریت رفلکس برای هر ساختمان و سازه ای کاربردی است.  این شیشه به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارد جزو پرفروش ترین ها محسوب می شود. امنیت و هدایت حرارت شیشه های مغازه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده.

مات :

شیشه سکوریت مات مزایای زیادی دارد که می توان به  ایمنی در برابر خرد شدن، ضخامت بالا، محکم بودن و تحمل فشار اشاره کرد. این شیشه عملکرد بهتری نسبت به شیشه های معمولی دارد. اگر می خواهید از نشت کردن آتش جلوگیری کنید می توانید از این شیشه سکوریت ها استفاده کنید.

شیشه سکوریت سفید :

شیشه سکوریت سفید 10 میل نوعی از انواع شیشه سکوریت ها بوده و همانطور که از نام آن پیداست به رنگ سفید است. این شیشه به راحتی شکسته نشده و اگر هم شکسته شود حالت پودری شکل دارد. باید گفت که این محصول طرح و رنگ خاصی ندارد.

شیشه سکوریت رنگی

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

نمای شیشه ای در معماری استفاده های زیادی می شود. شیشه های رنگی نیز به دلیل مقاومت بالایی که دارند از پر استفاده ترین نوع شیشه حساب شده.

با کیفیت ترین شیشه سکوریت در ایران چیست؟

شیشه سکوریت را در ایران بر پایه چند نوع شیشه خام تولید می کنند، که به ترتیب از با کیفیت ترین برایتان می گویم:

  • شیشه فلوت
  • سوپر کلییر
  • کریستال
  • کلییر

این ها بهترین شیشه سکوریت می باشند. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

روش هایی برای تشخیص شیشه سکوریت

  1. باید مقاومت بالا در برابر ضربه را جزو شرط اصلی انتخاب قرار دهید.
  2. برش نخوردن با الماس که همین موضوع آن را از تمامی شیشه های خام متفاوت ساخته
  3. دیدن شیشه با عینک پلارید، که تشخیص سکوریت بودن شیشه در این حالت با دیدن دایره های کوچک و بزرگ انجام می شود
  4. یک برنز قهوه ای را به گونه ای نگه داری کنید که مانند آیینه عمل کند و انعکاس شیشه سکوریت را بتوانید در داخل آن ببینید. اگر روی شیشه برنز اثرات رنگی به صورت نقاط با قطر 2 تا 5 سانت مشاهده کردید نشان می دهد که آن شیشه سکوریت بوده.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید