اپل در آستانه تولید ایرپاد پرو ۲، سفارش تراشه‌های خود را افزایش داد

Table of Contents

پیشنهاد روز

اپل در آستانه تولید ایرپاد پرو ۲، سفارش تراشه‌های خود را افزایش داد

نسل دوم ایرپاد پرو به احتمال زیاد طراحی جدید و صدای بهتری خواهد داشت. این دستگاه احتمالا به قابلیت‌هایی مثل پخش صدای بی‌اتلاف اپل موزیک و غیره مجهز می‌شود. به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، به دنبال افزایش فروش مدل‌های فعلی ایرپاد، کوپرتینویی‌ها سفارش تراشه این دستگاه‌ها را افزایش داده‌اند. این اتفاق از دیدگاه برخی منابع ناشناس بازار به معنای آماده شدن برای عرضه ایرپاد پرو ۲ است.

اگر این گزارش درست باشد، اپل احتمالا می‌خواهد تا زمان عرضه موجودی انبارهای خود را بالا ببرد تا مشکلی بابت تامین سفارشات نداشته باشد. این مسئله به خصوص با توجه به مشکل جهانی کمبود تراشه بسیار مهم است و استراتژی بلندمدت اپل را نشان می‌دهد.

white

مشخصات احتمالی ایرپاد پرو ۲

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور مسائل اپل قبلا گفته بود که نسل بعدی ایرپاد پرو کیس شارژری خواهد داشت که می‌تواند از خود صدا بدهد و با کمک سرویس Find My پیدا شود. در ادامه رندری به سطح اینترنت راه پیدا کرد که منبع افشای آن مدعی بود مربوط به کیس شارژر ایرپاد پرو ۲ است.

دیجی‌تایمز معمولا با منابع معتبری در زنجیره تامین در ارتباط است و اخبار مهمی را منعکس می‌کند. اما در زمینه استنتاج مطالب و نتیجه‌گیری درباره برنامه‌های اپل چندان قوی عمل نکرده و اشتباهات متعددی داشته باشد. بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا گزارش‌های بیشتری در این باره منتشر شود.

اپل در پایان سال ۲۰۲۱ موفق شد فروش خوبی را برای ایرپادها رقم بزند، چون توانست پاسخگوی نیاز بازار باشد و محصولات کافی تولید کند. این شرکت چند ماه پیش با معرفی ایرپاد ۳ توانست موج جدیدی از خریداران را به سمت محصولات خود جذب کند.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید