ایرانسل اپراتور برتر گروه ام‌تی‌ان شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

ایرانسل اپراتور برتر گروه ام‌تی‌ان شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل» در گردهمایی سالانۀ رهبران گروه ارتباطی ام‌تی‌ان، موسوم به GLG 2022، توانست در دو بخش ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی و نیز مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی، در بین شرکت‌های گروه ام‌تی‌ان حائز رتبۀ برتر شود.

بر این اساس، در بخش «ایجاد بزرگترین و باارزش‌ترین زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی»، ایرانسل رتبۀ نخست را در بین شرکت‌های عضو گروه ام‌تی‌ان به دست آورد. در بخش «بیشترین ارتقا در زمینۀ مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی» نیز، ایرانسل جایگاه نخست را در مجموعۀ ام‌تی‌ان، از آن خود کرد.

‏گردهمایی رهبران گروه ام‌تی‌ان، ابتدای هر سال میلادی برگزار می‌شود و طی آن، شرکت‌های برتر در مجموعۀ این گروه ارتباطی، در حوزه‌های مختلف، ارزیابی و معرفی می‌شوند. این رویداد، امسال نیز مانند سال‌های قبل، به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت آنلاین برگزار شد.

در گردهمایی امسال، ارزیابی شرکت‌ها بر اساس راهبرد گروه ام‌تی‌ان، موسوم به «Ambition 2025» انجام شد و دیروز، ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، رتبه‌های نخست این ارزیابی، مشخص شدند.

ایرانسل، پیش از این هم در رقابت شرکت‌های گروه ارتباطی ام‌تی‌ان در سال ۲۰۱۹، موفق به کسب جایزۀ اصلی شده بود. ایرانسل همچنین در شهریور ۱۴۰۰، توانسته بود جایزۀ نوآوری گروه ام‌تی‌ان در بخش راه‌کارهای سازمانی را به دست آورد.

گروه ارتباطی ام‌تی‌ان، دارندۀ ۴۹ درصد از سهام «ام‌تی‌ان ایرانسل»، هم‌اکنون در ۲۰ کشور آفریقایی و خاورمیانه‌ای، رسماً در حال فعالیت است. این گروه ارتباطی، آبان امسال توانسته بود بر اساس رتبه‌بندی مجلۀ اقتصادی «فوربز (Forbes)» از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، در میان اپراتورهای ارتباطی، در جایگاه دوم جهانی قرار گیرد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید