ایرانسل برند پیشتاز ایران شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

ایرانسل برند پیشتاز ایران شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، از اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌عنوان برند پیشتاز بازار ایران در سال ۱۴۰۰، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

آیین پایانی این جشنواره، عصر شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰، با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتی ایران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، لوح و تندیس برند پیشتاز ایران، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت که دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

تندیس برند پیشتاز | ایرانسل

در ارزیابی‌های انجام شده در این جشنواره، ۱۰۰ برند پیشتاز بازار ایران در حوزه‌های مختلف شناسایی شدند و در آیین پایانی، از ۲۰ برند برتر از میان این ۱۰۰ برند، به صورت ویژه و با اهدای لوح و تندیس، تقدیر شد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، یکی از معتبرترین رخدادها و جوایز کشور است که در عرصۀ تجلیل از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی برگزار می‌شود. این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز و تلاش کرده تا احترام به صنعتگر ایرانی و ثروت‌آفرینی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مشاور عالی رئیس‌جمهور، رئیس‌کل بانک مرکزی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمسیون‌های صنایع و معادن، انرژی و برنامه و بودجه در ادوار مختلف این جشنواره، از یک سو و استقبال سازمان‌ها از آن از سوی دیگر، نشان از جایگاه ویژۀ این مراسم دارد.

از جمله محورهای برگزاری این جشنواره، می‌توان به انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز در عرصه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکت‌های پیشتاز در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی تاثیرگذار در عرصه‌های کسب‌وکار در ایران، انتخاب و معرفی استارتاپ‌های پیشرو در عرصۀ صنعت و تجارت، انتخاب و معرفی مدیران تاثیرگذار در عرصۀ کسب‌وکار و تولید ملی و انتخاب و معرفی یکصد برند پیشتاز ایران اشاره کرد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، طی ۱۴ دوره برگزاری، با بهره‌گیری از متخصصان ایرانی، درصدد ایجاد ساختار و مدلی منحصربه‌فرد و بومی، در اندازه‌گیری و کمی‌سازی جایگاه برندهای ایرانی بوده است.

این جشنواره همواره تلاش کرده تا برترین شرکت‌ها و برندهای ایرانی که نقش ویژه‌ای در تولید ناخالص داخلی ایفا کرده‌اند را با اتخاذ رویکرد علمی و استفاده از شاخص‌های کاربردی، شناسایی و از آنان تجلیل کند.

از جمله مهمترین مؤلفه‌های مطرح در این ارزیابی، می‌توان به میزان آشنایی با برند، جایگاه اجتماعی برند، ضریب نفوذ برند، میزان وفاداری مشتری، رضایتمندی و وفاداری کارکنان و نیز شاخص‌های مربوط به سهم بازار، فروش، توزیع و… اشاره کرد.

ایرانسل سال گذشته، در سیزدهمین دورۀ برگزاری این جشنواره نیز موفق شده بود در جمع ۱۰۰ برند پیشتاز ایران قرار گیرد.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید