بسته‌های اینترنت ویژه همراه اول به‌مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب

Table of Contents

پیشنهاد روز

بسته‌های اینترنت ویژه همراه اول به‌مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به پاسداشت ایام دهه فجر، اقدام به معرفی بسته های اینترنتی ویژه برای تمام مشترکان خود کرد.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند دو بسته اینترنت هفت روزه و همچنین بسته اینترنت یک روزه را با بیش از ۴۳ درصد حجم اینترنت بیشتر که به شکل هدیه برای تمامی مشترکان لحاظ شده است، خریداری کنند.

هر سه بسته در نظر گرفته شده از بامداد سه شنبه ۱۲ بهمن ماه بر روی درگاه «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» جهت خریداری مشترکان فعال خواهند شد و تا آخرین دقایق ساعت ۲۳ روز جمعه مورخ ۲۲ بهمن ماه در دسترس خواهند بود.

بسته های هفت روزه تدارک دیده شده شامل دو نوع ۱.۵ و ۲.۵ گیگابایت است که به ترتیب ۷۰۰ مگابایت و ۱.۱ گیگابایت حجم هدیه به آنها اضافه می شود و نهایتا در قالب دو بسته «۲.۲ گیگابایتی» و «۳.۶ گیگابایتی» با همان قیمت های قبلی ۱۰۹ و ۱۳۰ هزار ریال به فروش می رسند.

بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز با اضافه شدن ۵۰۰ مگابایت حجم اینترنت هدیه، نهایتا با حجم ۱.۵ گیگابایت و همان قیمت قبلی ۶۴ هزار ریال برای فروش روی درگاه مذکور قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، امکان فعالسازی همزمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت و ترکیبی وجود دارد و مشترکان در بازه اجرای این طرح، می توانند به شرط اتمام حجمی یا زمانی بسته، هر تعداد بسته که تمایل دارند را خریداری کنند.

مشترکان در هر زمان نیز می توانند با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۰ مربع» نسبت به استعلام این بسته اقدام کنند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید