بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت عید مبعث

Table of Contents

پیشنهاد روز

بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت عید مبعث

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت عید مبعث بسته های ترکیبی «اینترنت و مکالمه» را با تخفیف ویژه برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود در نظر گرفته است.

بسته ترکیبی ویژه مشترکان دائمی و اعتباری شامل یک گیگابایت اینترنت، یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه و یک ساعت مکالمه رایگان هدیه (درون شبکه و با تلفن ثابت) است که با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» می توان، این بسته ۶۴۰۰ تومانی را فعال کرد.

مشترکان انارستان هم مشمول این طرح ویژه هستند و می توانند بسته ترکیبی مشابه را با قیمت ۴۵۰۰ تومان با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» خریداری کنند.

تمامی مشترکان می توانند از امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ به مدت دو روز نسبت به فعالسازی این بسته های ویژه اقدام کنند. طبق اعلام همراه اول، امکان فعالسازی همزمان این بسته با سایر بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد.

مشترکان در بازه اجرای این طرح، می توانند به شرط اتمام حجم یا مدت اعتبار بسته، در صورت تمایل اقدام به خرید مجدد با همان کدهای دستوری کنند؛ همچنین مسیر خرید و فعالسازی از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز دیده شده است.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید